Dobrý deň,
z otázky predpokladáme, že ste si služby fotografa objednali cez internet a máte doklad o zaplatení sumy 100 €, ktorú sumu ste uhradili bankovým prevodom. Ak je to tak, potom v súlade s ust. § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho ste správne uviedli pre predávajúceho, že o službu nemáte záujem, čo z právneho hľadiska znamená, že ste odstúpili od zmluvy v zmysle ust. § 7 ods. 1 a ods. 5 cit. zákona.
Následne v zmysle uvedeného zákona /§ 9/ platí, že predávajúci je povinný vám vrátiť všetky platby v lehote najneskoršie do 14 kalendárnych dní. Predávajúci - poskytovateľ služby nie je oprávnený podmieňovať vrátenie uhradenej sumy svojimi podmienkami, ktorými v konečnom dôsledku dôjde k tomu, že peniaze vám nevráti.
Odporúčam poskytovateľa služby požiadať minimálne emailom o vrátenie sumy 100 € s tým upozornením, že ak k vráteniu nedôjde, budete kontaktovať Slovenskú obchodnú inšpekciu /treba kontaktovať podľa sídla poskytovateľa služby/ a vec postúpite na súd, čím mu vzniknú ďalšie nákaldy spojené so súdnym konaním.