Dobrý deň, z otázky vyplýva, že ste pri odstúpení od zmluvy /zrušenie pobytu/ postupovali podľa zmluvných podmienok predajcu. Pobyt ste objednali 17.8.2024 a zrušili emailom 18.8.2024. Cenu za pobyt ste uhradili.
Ak je náš predpoklad správny /vychádzame zo znenia otázky/ potom je povinnosťou predávajúceho vám vrátiť uhradenú sumu za pobyt. Odporčúam vo veci vyzvať predajcu -ubytovateľa, aby vám peniaze vrátil vo vami uvedenej lehote na bankový účet, z ktorého ste uhradili cenu za pobyt. Ak k vráteniu nedôjde, budete musieť podať žalobu na súd. Môžete na vec - neuhradenie dlžnej sumy - oznámiť ako podnet na Slovneksú obchodnú inšpekciu podľa sídla predajcu - ubytovateľa.
Veríme, že vec dopadne dobre, suma bude uhradená, keďže ubytovateľ má dobré hodnotenia na internete.