Dobrý deň,
podľa ust. § 9 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho platí, že predávajúci je povinný vrátiť všetky platby bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov; tým nie je dotknuté ustanovenie § 8 ods. 5.
Ak ste tovar posielali prostredníctvom Slov. pošty, potom prevzatie tovaru predávajúcim si viete tam zistiť.
Odporúčame predávajúcemu napísať email s výzvu k vráteniu platieb dľa § 9 cit. zákona s tým upozornením, že ak tak neurobí, budete kontaktovať Slov. obchodnú inšpekciu, za čo môže byť zo strany Slov. obchodnej inšpekcie uložená pokuta až do výšky 16 500 eur/§ 15cit. zákona/ a ďalej s tým, že vymáhanie dlžnej sumy postúpite na súd.