Dobrý deň, preštudovali sme si Vašu otázku, ako aj obchodné podmienky Vmai uevdeného internet. obchodu.
V predmetných podmienkach je uvedené, že ak doručovaný balík poškodený, možnosťou na Vašej strane bolo buď balík neprevziať, lebo nik Vás nemôže k tomu donútiť, prípadne prevziať za podmienky, že prepravca s Vami spíše protokol o stave zásielky /poškodená krabica - obal/ a toto sa aj písomne uvedie v doklad o prevzatí tovaru. Toto musíme uviesť, že bola chyba na Vašej strane. Nemali ste čakať až na deň 28.12.2024, ale tovar ihneď skontrolovať, resp. za prítomnosti prepravcu uviesť do preberacieho protokolu stav zásielky /poškodená krabica/. Nie ej podstatné to, že v uvedenom čase boli skoro všetky zásielky, resp. ich obaly poškodené.
Odporúčam vždy pýtajúpcim sa, aby ak objednávajú tovar z internetového obchodu, aby sa oboznámili s podmienkami prevzatia tovaru a následnej reklamácie.