Dobrý deň,
na daný vzťah by sa aplikovali ustanovenia o kúpnej zmluve. Povinnosťou predávajúceho je upozorniť kupujúceho na vady, ak ich vec má, pričom je zároveň za ne zodpovedný. V závislosti od charakteru vady je potom tiež povinný buď poskytnúť primeranú zľavu z veci alebo ak ide o vadu, ktorá robí vec neupotrebiteľnou, tak potom máte dokonca právo od zmluvy odstúpiť. Ak Vám reklamáciu neuznal, tak mu skúste adresovať list v ktorom ho ešte raz písomne vyzvete na to, aby splnil svoju povinnosť a danú vadu odstránil, inak, že využijete svoje právo na súdnu ochranu a celá situácia, tak bude pre neho náročnejšia ako časovo tak aj finančne.
Najlepšie bude, ak Vám s vyhotovením výzvy pomôže advokát, ktorý výzvu vypracuje a zabezpečí, aby bola vyhotovená správne.
Taktiež je možné využiť spotrebiteľskú ochranu v zmysle zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v zmysle § 11 ods. 1:
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
Je dosť možné, ze to prehodnotia hlavne ak im vysvetlite ako prebiehalo dodanie. Ak dodanie robili oni, tak je to lepšia situácia ako keď by ste si ho robili sami. Je to o dokazovaní, kedy sa to stalo a ako. Vo Váš neprospech je, že to je až po 3 týždňoch ale nemusí to hneď znamenať, že kvôli tomu neuspejete.