Dobrý deň, sme výrobcami nábytku a máme problém so zákazníkom, ktorý sa týka neprevzanej objednávky. Ide o objednávku, ktorá bola vytvorená na mieru. Zákazník uhradil zálohu, avšak už druhý rok sa nám nedarí dohodnúť na termíne realizácie a doplatení zvyšnej čiastky. Ako máme postupovať?
Dobrý deň, ak máte písomné doklady o tom, že ste ho vyzývali na prevzatie, potom najskôr musíte odstúpiť od zmluvy a následne požadovať uhradiť dohodnutú odmenu zníženú o sumu, ktorú ste ušetrili nevykonaním celého diela. Je však veľmi dôležité, akú zmluvu ste mali uzatvorenú a ktorým zákonníkom (občianskym alebo obchodným) sa spravuje.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
25. novembra
Veľmi som bol spokojný s flexibilným, odborným a pro-klientským prístupom. Ozaj super odvedená komplexná práca. Silne doporučujem každému, kto očakáva 100%-nú kvalitu..
recenzie
3. septembra
Som veľmi spokojná s prístupom pána Judr. Ficeka a rýchlej odpovede na moju otázku. Vrelo odporúčam každému..
recenzie
1. novembra
Ďakujem veľmi pekne za radu veľmi mi to pomohlo, viem čo môžem podniknúť a byť si pri tom istý, že robím správne. Ešte raz ďakujem a určite odporúčam
recenzie
9. decembra
Veľmi ľudský prístup, poradia a pomôžu.
recenzie
11. februára
Ochotný a profesionálny prístup. Doporučujem!
recenzie
9. januára
Ďakujem za rýchlu odpoveď. Dostala som skvelý tip ako postupovať a ušetriť ďalšie náklady za právnické služby.
recenzie
13. mája
Ďakujem za rýchlu odpoveď, pomohla mi do budúcna s riešením môjho problému, ľudský a profesionálny prístup, odporúčam !
recenzie
11. mája
Ďakujem veľmi pekne za radu. Bodaj by bolo viac takých ľudí ako Vy, ktorým ešte záleží na ostatných. Nech sa Vám darí.
recenzie