Dobrý deň, sme výrobcami nábytku a máme problém so zákazníkom, ktorý sa týka neprevzanej objednávky. Ide o objednávku, ktorá bola vytvorená na mieru. Zákazník uhradil zálohu, avšak už druhý rok sa nám nedarí dohodnúť na termíne realizácie a doplatení zvyšnej čiastky. Ako máme postupovať?
Dobrý deň, ak máte písomné doklady o tom, že ste ho vyzývali na prevzatie, potom najskôr musíte odstúpiť od zmluvy a následne požadovať uhradiť dohodnutú odmenu zníženú o sumu, ktorú ste ušetrili nevykonaním celého diela. Je však veľmi dôležité, akú zmluvu ste mali uzatvorenú a ktorým zákonníkom (občianskym alebo obchodným) sa spravuje.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
9. decembra
Veľmi ľudský prístup, poradia a pomôžu.
recenzie
1. novembra
Ďakujem veľmi pekne za radu veľmi mi to pomohlo, viem čo môžem podniknúť a byť si pri tom istý, že robím správne. Ešte raz ďakujem a určite odporúčam
recenzie
25. novembra
Veľmi som bol spokojný s flexibilným, odborným a pro-klientským prístupom. Ozaj super odvedená komplexná práca. Silne doporučujem každému, kto očakáva 100%-nú kvalitu..
recenzie
6. augusta
Reakcia na moju otázku bola veľmi rýchla a profesionálna. Som rada, že existujú aj takéto advokátske kancelárie, ktoré svojim profesionálnym prístupom ..
recenzie
9. januára
Ďakujem za rýchlu odpoveď. Dostala som skvelý tip ako postupovať a ušetriť ďalšie náklady za právnické služby.
recenzie
17. júna
Rýchla a profesionálna odpoveď, ktorá bola vysvetlená naozaj zrozumiteľným spôsobom aj pre niekoho, kto sa v právnych veciach nevyzná. Ušetrilo mi to nesmierne veľa času pri dohľadávaní informácií..
recenzie
1. augusta
Veľmi milo som bola prekvapená vysoko profesionálnym a ľudským prístupom.
recenzie
14. októbra
Odpoveď na moju otázku bola dostatočná a vyčerpávajúca. V budúcnosti sa rada opätovne na túto advokátsku kanceláriu obrátim. Odporúčam v každom prípade, Beláková
recenzie