Dobrý deň, sme výrobcami nábytku a máme problém so zákazníkom, ktorý sa týka neprevzanej objednávky. Ide o objednávku, ktorá bola vytvorená na mieru. Zákazník uhradil zálohu, avšak už druhý rok sa nám nedarí dohodnúť na termíne realizácie a doplatení zvyšnej čiastky. Ako máme postupovať?
Dobrý deň, ak máte písomné doklady o tom, že ste ho vyzývali na prevzatie, potom najskôr musíte odstúpiť od zmluvy a následne požadovať uhradiť dohodnutú odmenu zníženú o sumu, ktorú ste ušetrili nevykonaním celého diela. Je však veľmi dôležité, akú zmluvu ste mali uzatvorenú a ktorým zákonníkom (občianskym alebo obchodným) sa spravuje.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
2. januára
Veľmi pekne Vám ďakujem za rýchlu a odbornú odpoveď na moju otázku. Veľmi ste mi pomohli a vyhla som sa tak zbytočným nedorozumeniam. Ešte raz ďakujem a určite Vás odporúčam.
recenzie
13. mája
Ďakujem za rýchlu odpoveď, pomohla mi do budúcna s riešením môjho problému, ľudský a profesionálny prístup, odporúčam !
recenzie
1. augusta
Veľmi milo som bola prekvapená vysoko profesionálnym a ľudským prístupom.
recenzie
13. augusta
Mám len výborné skúsenosti. Či už s bezplatnou poradnou, ale aj s telefonickou konzultáciou. Profesionáli na správnom mieste, a verím, že sme so spoluprácou ešte neskončili..
recenzie
11. júna
Ďakujem za odpoveď. Profesionálny prístup, odpoveď je vystižná a viem co mam očakávať pri konaní.
recenzie
9. decembra
Veľmi ľudský prístup, poradia a pomôžu.
recenzie
9. apríla
Som velmi spokojna s rychlou odpovedou! Odporucam vsetkym ci uz platenu, alebo neplatenu sluzbu ( Vyuzila som obidve)
recenzie
16. januára
Som naozaj nadmieru spokojný...profesionálny prístup, absolútne korektné jednanie, pri jednej z mojich otázok vypracovanie a zaslanie odpovede na doplňujúce otázky..
recenzie