Dobrý deň, z ptázky vyplýva, že zimná bunda bola kúpená 1.2.2023 a kupujúca prišla zimnú bundu reklamovať dňa 8.1.2025. Dôvodom reklamácie je to, že kupujúcej sa nepáči podšívka zimnej bundy.
Ono je to tak, že móda sa mení a preto vnútro bundy nemusí zodpovedať napr. módnym trendom. Toto však nie je dôvod na podanie reklamácie a preto treba kupujúcej zimnú bundu vrátiť. Predpokladáme, že ste spísali reklamačný formulár, do ktorého môpžete kľudne uviesť nami uvedený názor a to ten, že to že kupujpúcej sa vnútro zimnje bundy nepáči, nie je žiadny dôvod na reklamáciu a to aj napriek tomu, že neuplynula záručná doba. Nemáte sa čoho obávať. Nedajte sa dovieť k tomu, aby ste zimnú bundu vymenili alebo vymenili ju za iný tovar.