Dobrý deň,
v situácii, keď Vám predávajúci nedodáva tovar ani po uplynutí dohodnutej lehoty a opakovanej komunikácii bez odpovede, odporúčam zvážiť odstúpenie od zmluvy. Podľa Občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa, ak predávajúci nie je schopný alebo ochotný dodržať lehotu dodania, máte právo od zmluvy odstúpiť a žiadať späť zaplatenú sumu. Odstúpenie od zmluvy odporúčam urobiť písomne a zaslať na adresu predávajúceho s dôrazom na nedodanie tovaru napriek viacerým výzvam. Uveďte v ňom aj vaše číslo účtu, kam majú byť prostriedky vrátené. Ak by predávajúci na vaše odstúpenie nereagoval, máte možnosť podať žalobu o zaplatenie.
Je tiež vhodné kontaktovať Slovenskú obchodnú inšpekciu, ktorá môže za nedodržanie zákona uložiť sankcie.
Ak však chcete presne tento kočiar naďalej získať, odporúčam vám opätovne navštíviť predajňu alebo použiť právneho zástupcu na rokovanie s predávajúcim. Obávam sa však, že ak kočiarom predávajúci nediponuje, nebude Vám ho vedieť dodať ani vtedy, ak sa necháte zastúpiť advokátom. Javí sa mi to tak, že predávajúci skutočne nedisponuje kočiarom, preto je v omeškaní. V opačnom príapde by Vám ho určite už dávno dodal. Vzhľadom na to by som skôr zvážila kúpu kočiara od iného dodávateľa, pokiaľ je váš pôrod za dverami, odstúpila od zmluvy vo vzťahu k predávajúcemu, ktorý je v omeškaní a čakala na vrátenie peňazí.