Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, ako postupovať v situácii, keď som objednal tovar v hodnote 100 € od dodávateľa z Číny, ktorý mi ho doteraz nedodáva. Čo mám robiť, ak dodávateľ odmieta komunikovať so mnou? Mám vôbec šancu vidieť svoje peniaze naspäť?
Dobrý deň,
na Vašu otázku odpovedáme nasledovne :
Vzhľadom na okolnosť, že sa jedná o zahraničného dodávateľa mimo EÚ, na tento prípad sa nevzťahujú slovenské právne predpisy, ani právne predpisy EÚ o ochrane spotrebiteľa.
V otázke neuvádzate eshop, prostredníctvom ktorého ste si tovar objednali.
Aj keď sa v celosti neozaoberáme problematikou zahraničných eshopov a riešením reklamácií vo všetkých smeroch, odporúčame prostredníctvom zahraničného čínskeho eshopu riešiť nedodanie tovaru prostredníctvom ich usmernenia na príslušnej stránke.
Mala by tam byť kolónka o tzv. otvorení sporu. V prípade, že ste platbu realizovali cez PayPal, potom vyžiadajte vrátenie realizovanej platby. Aby sme Vás aspoň nasmerovali uvádzame príkladom internetovú stránku, kde je uvedený postup pri reklamovaní nedodania tovaru : http://www.ali-express.sk/ako-reklamovat/.
Otázkou je tiež, či už prešla lehota na dodanie tovaru.
Dúfame, že naša rada Vám pomôže. Budeme radi ak nám dáte vedieť ako ste dopadli.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
25. mája
Ďakujem krásne za vyriešenie môjho problému. Môžem len odporúčať. Reakcia na moju otázku bola rýchla a zrozumiteľná.
recenzie
9. decembra
Veľmi ľudský prístup, poradia a pomôžu.
recenzie
1. augusta
Veľmi milo som bola prekvapená vysoko profesionálnym a ľudským prístupom.
recenzie
21. septembra
Vyjadrujem veľkú spokojnosť. Je to advokátska kancelária na vysokej úrovni. Nesmierne si vážim ľudský prístup JUDr. Ficeka..
recenzie
11. mája
Ďakujem veľmi pekne za radu. Bodaj by bolo viac takých ľudí ako Vy, ktorým ešte záleží na ostatných. Nech sa Vám darí.
recenzie
4. februára
Spokojnosť vo všetkých smeroch. Promptná reakcia na moje otázky, veľmi jasne vysvetlené ako so situáciou naložit a aké ďalšie kroky sú potrebné.
recenzie
3. septembra
Som veľmi spokojná s prístupom pána Judr. Ficeka a rýchlej odpovede na moju otázku. Vrelo odporúčam každému..
recenzie
16. januára
Som naozaj nadmieru spokojný...profesionálny prístup, absolútne korektné jednanie, pri jednej z mojich otázok vypracovanie a zaslanie odpovede na doplňujúce otázky..
recenzie