Máte
otázku?

Riešenie nedodania tovaru z Číny


Online právna poradňa
Oblasť práva: Vymáhanie pohľadávok, Prešov

Otázka: Riešenie nedodania tovaru z Číny

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, ako postupovať v situácii, keď som objednal tovar v hodnote 100 € od dodávateľa z Číny, ktorý mi ho doteraz nedodáva. Čo mám robiť, ak dodávateľ odmieta komunikovať so mnou? Mám vôbec šancu vidieť svoje peniaze naspäť?

Odpoveď: Riešenie nedodania tovaru z Číny

 

 

Dobrý deň,

na Vašu otázku odpovedáme nasledovne :

Vzhľadom na okolnosť, že sa jedná o zahraničného dodávateľa mimo EÚ, na tento prípad sa nevzťahujú slovenské právne predpisy, ani právne predpisy EÚ o ochrane spotrebiteľa.

V otázke neuvádzate eshop, prostredníctvom ktorého ste si tovar objednali. 

Aj keď sa v celosti  neozaoberáme problematikou zahraničných eshopov a riešením reklamácií vo všetkých smeroch, odporúčame prostredníctvom zahraničného čínskeho eshopu riešiť nedodanie tovaru prostredníctvom ich usmernenia na príslušnej stránke. 

Mala by tam byť kolónka o tzv. otvorení sporu. V prípade, že ste platbu realizovali cez PayPal, potom vyžiadajte vrátenie realizovanej platby. Aby sme Vás aspoň nasmerovali  uvádzame príkladom internetovú stránku, kde je uvedený postup pri reklamovaní nedodania tovaru : http://www.ali-express.sk/ako-reklamovat/.

Otázkou je tiež, či už prešla lehota na dodanie tovaru.

 

Dúfame, že naša rada Vám pomôže.  Budeme radi ak nám dáte vedieť ako ste dopadli.

Trápi vás "Riešenie nedodania tovaru z Číny" a chcete pomôcť?

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:




V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:


Trápi vás "Riešenie nedodania tovaru z Číny" a chcete pomôcť?



Príbuzné otázky v PRÁVNICKEJ PORADNI:



najpravo.sk | epravo.sk | pravnelisty.sk
4,9 (4.969)
Všetky recenzie
Chatbot
Dobrý deň,
volám sa Lexana a som virtuálna asistentka. Nižšie vyberte, s čím chcete pomôcť.