Máte
otázku?

Riešenie nedodania tovaru z Číny


Online právna poradňa
Oblasť práva: Vymáhanie pohľadávok, Prešov
Odpovedá: JUDr. Milan Ficek, advokát

Otázka: Riešenie nedodania tovaru z Číny

Pozdravujem, chcem sa opýtať ako postupovať v situácii ak som objednal od zahraničného dodávateľa z Číny tovar v hodnote 100 € do dnešného dňa ale nedorazil a dodávateľ odmieta so mnou normálne komunikovať, je tam nejaká šanca, že niekedy uvidím svoje peniaze spať ? 

Odpoveď: Riešenie nedodania tovaru z Číny

 

 

Dobrý deň,

na Vašu otázku odpovedáme nasledovne :

Vzhľadom na okolnosť, že sa jedná o zahraničného dodávateľa mimo EÚ, na tento prípad sa nevzťahujú slovenské právne predpisy, ani právne predpisy EÚ o ochrane spotrebiteľa.

V otázke neuvádzate eshop, prostredníctvom ktorého ste si tovar objednali. 

Aj keď sa v celosti  neozaoberáme problematikou zahraničných eshopov a riešením reklamácií vo všetkých smeroch, odporúčame prostredníctvom zahraničného čínskeho eshopu riešiť nedodanie tovaru prostredníctvom ich usmernenia na príslušnej stránke. 

Mala by tam byť kolónka o tzv. otvorení sporu. V prípade, že ste platbu realizovali cez PayPal, potom vyžiadajte vrátenie realizovanej platby. Aby sme Vás aspoň nasmerovali  uvádzame príkladom internetovú stránku, kde je uvedený postup pri reklamovaní nedodania tovaru : http://www.ali-express.sk/ako-reklamovat/.

Otázkou je tiež, či už prešla lehota na dodanie tovaru.

 

Dúfame, že naša rada Vám pomôže.  Budeme radi ak nám dáte vedieť ako ste dopadli.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:



JUDr. Milan Ficek, advokát

online právna poradňa zadarmo




V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:


Trápi vás "Riešenie nedodania tovaru z Číny" a chcete pomôcť?



Príbuzné otázky v PRÁVNICKEJ PORADNI:



najpravo.sk | epravo.sk | pravnelisty.sk
Všetky recenzie
LEXANA - asistentka

Text zprávy
Moje zprava
Text v prvnim tlacitku