Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, ako postupovať v situácii, keď som objednal tovar v hodnote 100 € od dodávateľa z Číny, ktorý mi ho doteraz nedodáva. Čo mám robiť, ak dodávateľ odmieta komunikovať so mnou? Mám vôbec šancu vidieť svoje peniaze naspäť?
Dobrý deň,
na Vašu otázku odpovedáme nasledovne :
Vzhľadom na okolnosť, že sa jedná o zahraničného dodávateľa mimo EÚ, na tento prípad sa nevzťahujú slovenské právne predpisy, ani právne predpisy EÚ o ochrane spotrebiteľa.
V otázke neuvádzate eshop, prostredníctvom ktorého ste si tovar objednali.
Aj keď sa v celosti neozaoberáme problematikou zahraničných eshopov a riešením reklamácií vo všetkých smeroch, odporúčame prostredníctvom zahraničného čínskeho eshopu riešiť nedodanie tovaru prostredníctvom ich usmernenia na príslušnej stránke.
Mala by tam byť kolónka o tzv. otvorení sporu. V prípade, že ste platbu realizovali cez PayPal, potom vyžiadajte vrátenie realizovanej platby. Aby sme Vás aspoň nasmerovali uvádzame príkladom internetovú stránku, kde je uvedený postup pri reklamovaní nedodania tovaru : http://www.ali-express.sk/ako-reklamovat/.
Otázkou je tiež, či už prešla lehota na dodanie tovaru.
Dúfame, že naša rada Vám pomôže. Budeme radi ak nám dáte vedieť ako ste dopadli.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
17. júna
Rýchla a profesionálna odpoveď, ktorá bola vysvetlená naozaj zrozumiteľným spôsobom aj pre niekoho, kto sa v právnych veciach nevyzná. Ušetrilo mi to nesmierne veľa času pri dohľadávaní informácií..
recenzie
4. februára
Spokojnosť vo všetkých smeroch. Promptná reakcia na moje otázky, veľmi jasne vysvetlené ako so situáciou naložit a aké ďalšie kroky sú potrebné.
recenzie
13. mája
Ďakujem za rýchlu odpoveď, pomohla mi do budúcna s riešením môjho problému, ľudský a profesionálny prístup, odporúčam !
recenzie
11. júna
Ďakujem za odpoveď. Profesionálny prístup, odpoveď je vystižná a viem co mam očakávať pri konaní.
recenzie
11. mája
Ďakujem veľmi pekne za radu. Bodaj by bolo viac takých ľudí ako Vy, ktorým ešte záleží na ostatných. Nech sa Vám darí.
recenzie
12. februára
Som veľmi spokojná s reakciou na moju otázku. Odporúčam využitie tohto poradenstva.
recenzie
3. septembra
Som veľmi spokojná s prístupom pána Judr. Ficeka a rýchlej odpovede na moju otázku. Vrelo odporúčam každému..
recenzie
2. januára
Veľmi pekne Vám ďakujem za rýchlu a odbornú odpoveď na moju otázku. Veľmi ste mi pomohli a vyhla som sa tak zbytočným nedorozumeniam. Ešte raz ďakujem a určite Vás odporúčam.
recenzie