Dobrý deň, zo znenia Vašej otázky vyplýva, že doručený tovar ste vrátili ehopu, o čom Vás eshop informoval, že tovar pijali na sklad a budú riešiť reklamáciu v lehote do 30 dní.
Sme však názoru zo znenia otázky, že vy ste reklamáciu neuplatnili, ale ste tovar vrátili eshopu, o čom Vás aj informovali, že tovar prijali na sklad. Následná reakcia eshopu, že tovar sa stratil nie je podstatná z hľadiska toho, aby ste predložili doklad o strate zásielky, lebo samotný eshop potvrdil, že tovar prijali na sklad. Žiadajte preto vrátenie peňazí v zmysle § 22 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa a eshop je povinný Vám peniaze vrátiť do 14 kalendárnych dní.
Ak by Vám peniaze v uvedenej lehote nevrátili, potom kontaktujte Slov. obchodnú inšpekciu, na čo eshop môžete upozorniť.