Dobrý deň,
z otázky usudzujeme, že na predmetnú spoločnosť, ktorá zrejme montuje a dodáva okná, ste sa obrátili ako fyzická osoba, t.j. nie ako podnikateľ a zmluva resp. objednávka neboli podpísané v kamennej predajni resp. v sídle spoločnosti.
Ak je to tak, potom platia ustanovenia zákonov o ochrane spotrebiteľa.
Podľa ust. § 7 ods. 5 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho platí :
"Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy."
Na základe uvedeného zák. ustanovenia je potrebné odstúpiť od zmluvy. Následne predávajúci je povinný Vám vrátiť peniaze najneskoršie do 14 dní.
Z otázky ďalej usudzujeme, že ste sa na predávajúceho už obrátili a žiadali ste vrátiť peniaze. Dôvod ten, že "zástupca" peniaze minul, nie je dôvodom, aby peniaze Vám neboli vrátené. Sme názoru, že zrejme ide o častejší spôsob podnikania na strane predávajúceho.
Odporúčame napísať poslednú výzvu emailom a žiadať vrátenie peňazí s upozornením, že vec súčasne nahlasujete na Slov. obchodnú inšpekciu a podávate oznámenie o podozrení zo spáchania trestného činu podvodu a to ako na konateľku, tak aj na obchodného "zástupcu".