Dobrý deň, kúpil som reproduktor v kamennom obchode. Po troch dňoch som ho vrátil, pretože mi nevyhovoval. Požiadal som o vrátenie peňazí. No keďže som ho kúpil v kamennom obchode, povedali mi, že mi nemôžu vrátiť peniaze. Ponúkli mi však výmenu za iný produkt alebo darčekovú poukážku. Chcel by som sa opýtať, ako postupovať v prípade, ak stále žiadam o vrátenie peňazí. Ďakujem.
Dobrý deň, vo vami uvedenom prípade platí, že keďže ste tovar pre jeho vady nereklamovali, len vám z určitých dôvodov nevyhovuje, je postup predávajúceho správny. V konečnom dôsledku ak prihliadneme k ustanoveniam Obč. zákonníka a ustanoveniam zákonov o ochrane spotrebiteľa, postp predávajúceho je už nad rámec uvedených zákonov a len vám chce vyhovieť, čo v zmysle zákona ani nie je povinný. Predávajúci nechce byť v strate, chce výrobok predať a jeho postup je správny, nie je povinný vám vrátiť peniaze. Jeho postoj - výmena za iný tovar alebo darčeková poukážka je správny a je nad rámec zákona v prospech spotrebiteľa.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
Predavačka mi povedala, že to nie je možné a viac sa so mnou nikto nechcel baviť. Majú právo odmietnuť vrátenie peňazí za tovar alebo vyminiť za iný?
Do koľkých dní môžem vrátiť tovar do kamennej predajne? ... vrátenie tovaru do 14 a vrátenie peňazí, nakoľko som si tovar vyzdvihol u nich na predajni a ...
Môj nadriadeny respektíve nasa predajňa, neponúka vrátenie peňazí ale ponúka výmenu za iný tovar. S touto variantov zákazníci nie su spokojný a nesúhlasia s ...
Dobrý deň, Kúpila som si topánky v kamennej predajni, avšak pri pokuse o vrátenie predajca odmietol za tovar vrátiť peniaze, ponúkol iba možnosť výmeny.
Kamenné obchody zvyknú ponúkať možnosť výmeny tovaru za iný tovar v rovnakej hodnote aj v týchto prípadoch, nie však vrátenie peňazí.
Vzhľadom na závažnosť poruchy a neupotrebiteľnosť dodaného tovaru ide o vadu ... Mám nárok na výmenu vozidla alebo vrátenie peňazí, aj keď som auto kúpil už ...
Ak ste sa na konkrétnom termíne vrátenia peńazí nedohodli, ... Dobrý deň, z otázky vyplýva, že tovar v kamennej predajni nebol a preto ste si ho objednali ...
16. januára
Som naozaj nadmieru spokojný...profesionálny prístup, absolútne korektné jednanie, pri jednej z mojich otázok vypracovanie a zaslanie odpovede na doplňujúce otázky..
recenzie
12. februára
Som veľmi spokojná s reakciou na moju otázku. Odporúčam využitie tohto poradenstva.
recenzie
24. novembra
Veľmi mi pomohla advokátska kancelária pána advokáta JUDr. Milana Ficeka, ocitla som sa naozaj vo veľmi zložitej situácii s pani majiteľkou v byte, ktorý som si prenajímala a..
recenzie
4. februára
Spokojnosť vo všetkých smeroch. Promptná reakcia na moje otázky, veľmi jasne vysvetlené ako so situáciou naložit a aké ďalšie kroky sú potrebné.
recenzie
6. augusta
Reakcia na moju otázku bola veľmi rýchla a profesionálna. Som rada, že existujú aj takéto advokátske kancelárie, ktoré svojim profesionálnym prístupom ..
recenzie
3. septembra
Som veľmi spokojná s prístupom pána Judr. Ficeka a rýchlej odpovede na moju otázku. Vrelo odporúčam každému..
recenzie
25. júla
Som Vám veľmi vďačný za radu. Maximálna spokojnosť. Veľmi ochotný prístup, ktorý sa len tak nevidí.
recenzie
2. januára
Veľmi pekne Vám ďakujem za rýchlu a odbornú odpoveď na moju otázku. Veľmi ste mi pomohli a vyhla som sa tak zbytočným nedorozumeniam. Ešte raz ďakujem a určite Vás odporúčam.
recenzie