Dobrý deň,
v prípade, že obchod chcel predaný poškodený tovar riešiť spôsobom, aby ste išli do inej kamennej predajne predávajúce, tu uvádzame, že toto nie je Vaša povinnosť ísť do inej predajne na výmenu, toto mohol urobiť predávajúci sám a nový nepoškodený výrobok doniesť do predajne, kde ste ho kúpili.
Podľa ust. zákona o ochrane spotrebiteľa a ust. § 622 a nasl. Obč. zákonníka platí, že predávajúci Vás mal poučiť o Vašich možnostiach. Vo Vašom prípade platí ust. § 623 Obč. zákonníka :
"Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať."
Odporúčam opätovne kontaktovať predávajúceho, odstúpiť od kúpnej zmluvy a žiadať vrátenie peňazí. Súhlas predávajúceho na odstúpenie od zmluvy nepotrebujete. V prípade, že Vám predávajúci nevyhovie, kontaktujte Slov. obchodnú inšpekciu podľa sídla predajne.