Dobrý deň, sme výrobcami nábytku a máme problém so zákazníkom, ktorý sa týka neprevzanej objednávky. Ide o objednávku, ktorá bola vytvorená na mieru. Zákazník uhradil zálohu, avšak už druhý rok sa nám nedarí dohodnúť na termíne realizácie a doplatení zvyšnej čiastky. Ako máme postupovať?
Dobrý deň, ak máte písomné doklady o tom, že ste ho vyzývali na prevzatie, potom najskôr musíte odstúpiť od zmluvy a následne požadovať uhradiť dohodnutú odmenu zníženú o sumu, ktorú ste ušetrili nevykonaním celého diela. Je však veľmi dôležité, akú zmluvu ste mali uzatvorenú a ktorým zákonníkom (občianskym alebo obchodným) sa spravuje.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
9. decembra
Veľmi ľudský prístup, poradia a pomôžu.
recenzie
12. februára
Som veľmi spokojná s reakciou na moju otázku. Odporúčam využitie tohto poradenstva.
recenzie
11. februára
Ochotný a profesionálny prístup. Doporučujem!
recenzie
9. januára
Ďakujem za rýchlu odpoveď. Dostala som skvelý tip ako postupovať a ušetriť ďalšie náklady za právnické služby.
recenzie
25. mája
Ďakujem krásne za vyriešenie môjho problému. Môžem len odporúčať. Reakcia na moju otázku bola rýchla a zrozumiteľná.
recenzie
11. júna
Ďakujem za odpoveď. Profesionálny prístup, odpoveď je vystižná a viem co mam očakávať pri konaní.
recenzie
1. augusta
Veľmi milo som bola prekvapená vysoko profesionálnym a ľudským prístupom.
recenzie
13. augusta
Mám len výborné skúsenosti. Či už s bezplatnou poradnou, ale aj s telefonickou konzultáciou. Profesionáli na správnom mieste, a verím, že sme so spoluprácou ešte neskončili..
recenzie