Dobrý deň, sme výrobcami nábytku a máme problém so zákazníkom, ktorý sa týka neprevzanej objednávky. Ide o objednávku, ktorá bola vytvorená na mieru. Zákazník uhradil zálohu, avšak už druhý rok sa nám nedarí dohodnúť na termíne realizácie a doplatení zvyšnej čiastky. Ako máme postupovať?
Dobrý deň, ak máte písomné doklady o tom, že ste ho vyzývali na prevzatie, potom najskôr musíte odstúpiť od zmluvy a následne požadovať uhradiť dohodnutú odmenu zníženú o sumu, ktorú ste ušetrili nevykonaním celého diela. Je však veľmi dôležité, akú zmluvu ste mali uzatvorenú a ktorým zákonníkom (občianskym alebo obchodným) sa spravuje.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
11. júna
Ďakujem za odpoveď. Profesionálny prístup, odpoveď je vystižná a viem co mam očakávať pri konaní.
recenzie
21. septembra
Vyjadrujem veľkú spokojnosť. Je to advokátska kancelária na vysokej úrovni. Nesmierne si vážim ľudský prístup JUDr. Ficeka..
recenzie
11. mája
Ďakujem veľmi pekne za radu. Bodaj by bolo viac takých ľudí ako Vy, ktorým ešte záleží na ostatných. Nech sa Vám darí.
recenzie
1. augusta
Veľmi milo som bola prekvapená vysoko profesionálnym a ľudským prístupom.
recenzie
1. novembra
Ďakujem veľmi pekne za radu veľmi mi to pomohlo, viem čo môžem podniknúť a byť si pri tom istý, že robím správne. Ešte raz ďakujem a určite odporúčam
recenzie
14. októbra
Odpoveď na moju otázku bola dostatočná a vyčerpávajúca. V budúcnosti sa rada opätovne na túto advokátsku kanceláriu obrátim. Odporúčam v každom prípade, Beláková
recenzie
4. mája
Ďakujem srdečne za rýchlu odpoveď. Veľmi ste mi pomohli. Už len veriť, že sa môj problém skončí v súlade so zákonom. Profesionálne jednanie má veľmi vysokú úroveň. Rada vás budem odporúčať
recenzie
4. februára
Spokojnosť vo všetkých smeroch. Promptná reakcia na moje otázky, veľmi jasne vysvetlené ako so situáciou naložit a aké ďalšie kroky sú potrebné.
recenzie