Si advokát? Chceš napredovať v kariére? Nezmeškaj príležitosť stať sa súčasťou prestížnej advokátskej kancelárie!
Klikni sem pre viac informácií.
Máte
otázku?

Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?


Online právna poradňa
Oblasť práva: Žilina

Otázka: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

Dobrý deň, chcela by som sa informovať ohľadom zrušenia objednávky z internetového obchodu. Objednala som si tovar na dobierku cez e-shop a obdržala som potvrdenie o objednávke e-mailom. V tomto potvrdení bolo uvedené, že keď mi bude tovar odoslaný, budú ma informovať prostredníctvom e-mailu. Následne som si na predajcu pozerala recenzie, ktoré boli vo väčšine prípadov negatívne. Rozhodla som sa preto napísať e-mail, v ktorom som požiadala o zrušenie objednávky. Učinila som tak menej ako 24 hodín od objednania. Objednávku som uskutočnila 25. 10. 2022 vo večerných hodinách, okolo 19:30 hodiny. Žiadosť o storno objednávky som zaslala na ďalší deň, 26. 10. 2022, okolo 9 hodiny. Odpísali mi, že moju objednávku už nemôžu stornovať, keďže bol tovar odoslaný. To mi príde ako nezmysel, keďže mi neprišiel žiadny e-mail o odoslaní a pochybujem, že by moju objednávku spracovali za taký krátky čas. Rada by som sa informovala, ako mám v tejto situácii postupovať, keďže tovar nechcem prevziať vzhľadom na obavy z kvality tovaru a potenciálnych problémov pri komunikácii s obchodom v prípade vrátenia alebo reklamácie doručeného tovaru. Za odpoveď vám vopred ďakujem.

Odpoveď: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

Dobrý deň,
ak ste tovar objednali cez internete a nejde o výnimku uvedenú v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z., tak potom im napíšte, že odstupujete od zmluvy a tovar neprevezmete a ani nezaplatíte. Potom tovar odmietnete prevziať a nemôžu od Vás pýtať ani platbu.

Trápi vás "Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?" a chcete pomôcť?

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:



Podotázka: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

Dobrý deň, zaplatil som tovar a ani po mesiaci mi tovar nebol dodaný. Žiadam o zrušenie dodávky a vrátenie peňazí, no eshop o tom nechce ani počuť.

Odpoveď: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

(odpoveď odoslaná: 15.10.2024)

Dobrý deň,
ide o Vaše právo, ak ste kúpu realizovali cez e-shop. Oprávňuje Vás ust. § 20 ods. 1 Zákona č. 108/2024 Z. z.:

(1) Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka do

a) 14 dní odo dňa

1. prevzatia tovaru spotrebiteľom podľa odseku 4,

2. uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby,

3. uzavretia zmluvy o dodávaní vody, ktorá nie je na predaj v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, a zmluvy o dodávke a odbere tepla,

4. uzavretia zmluvy o dodaní digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči,

b) 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy pri nevyžiadanej návšteve alebo v súvislosti s ňou alebo na predajnej akcii alebo v súvislosti s ňou.

Odstúpiť môžete aj predtým ako Vám bol tovar dodaný. Odstúpenie adresujte predávajúcemu poštou doporučene ako aj e-mailom a žiadajte vrátenie peňazí v lehote 14 dní. Ak predávajúci odmietne, tak možnosťou bude už len podanie žaloby, prípadne podnet na Slovenskú obchodnú inšpekciu. 


4,9 (4 969)
Všetky recenzie

Podotázka: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

Dobrý deň, chcela by som poradiť. Objednala som si veci cez stránku MANCINI a zaplatila som vopred peňažnú sumu vo výške 53 €. Až teraz som si prečítala zlé recenzie, ktoré majú na túto firmu. Preto by som chcela objednávku stornovať a požiadať ich o vrátenie peňazí. Je to možné?

Odpoveď: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

(odpoveď odoslaná: 13.09.2024)

Dobrý deň,
áno. Ak bol tovar zakúpený cez e-shop, tak môžete odstúpiť od zmluvy aj predtým ako Vám bol tovar doručený. Adresujte predávajúcemu e-mail v ktorom odstúpite od zmluvy. Uveďte do e-mailu číslo objednávky, a predávajúceho vyzvite na vrátenie peňazí. Po odstúpení od zmluvy by Vám mal predávajúci peniaze vrátiť do 14 dní. Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať aj poštou doporučene. Podľa ust. § 20 ods. 1 a ods. 5 Zákona č. 108/2024 Z. z.:

(1) Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka do

a) 14 dní odo dňa

1. prevzatia tovaru spotrebiteľom podľa odseku 4,

2. uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby,

3. uzavretia zmluvy o dodávaní vody, ktorá nie je na predaj v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, a zmluvy o dodávke a odbere tepla,

4. uzavretia zmluvy o dodaní digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči,

b) 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy pri nevyžiadanej návšteve alebo v súvislosti s ňou alebo na predajnej akcii alebo v súvislosti s ňou. 

 

(2) Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

 


Podotázka: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, ako postupovať pri probléme s objednávkou oblečenia, keď tovar nebol dodaný a storno nebolo zaslané. Kam sa obrátiť v takomto prípade? Ide o sumu 241 eur. Ďakujem.

Odpoveď: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

(odpoveď odoslaná: 23.06.2024)

Dobrý deň, ak ste si tovar objednali cez eshopma tovar doručený nebol, v súlade s ust. zákonov na ochranu spoterbiteľa je potrebné eshopu napísať email, prípadne využiť tlačivo na odstúpenie od zmluvy, ktoré by malo byť uvendeé na stránke eshopu, že odstupujete od zmluvy. Súhlas predávajúceho na odstúpenie od zmluvy pred dodaním tovaru nepotrebujete. Následne eshop je povinný vám vrátiť peniaze do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od objednávky. Následne v prípade problémov keď dlžná suma nebude uhradená, vec budete musieť riešiť cestou súdu.

Nepíšete v otázke o aký eshop ide, ale pred objednaním tovaru odporúčame pozrieť či predmetný eshop nie je vyhodnotený ako rizikový eshop. Zoznam rizikových ehopov nájdete na stránke napr aj Slov. obchodnej inšpekcie. Otázkou je tiež, či ste tovar neobjednávali cez nákupnú bránu, ktorá len sprostredkúva predaj tovaru a tovar vám bude doručený napr. niekde z Thajska a podobne, potom vrátenie zaplatenej kúpnej ceny bude obtiažne. Tu je však možnosť v prípade nevrátenia kúpnej ceny obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum SR.


Trápi vás "Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?" a chcete pomôcť?

Podotázka: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

Dobrý deň, objednala som tovar z e-shopu s platbou kartou vopred. Keďže e-shop zasiela tovar, ktorý je skladom na predajniach, rozdelili objednávku dvoch tovarov na dve časti (každý z inej predajne). Následne mi prišiel e-mail, že jeden z tovarov už nie je dostupný, a tak mi posielajú len časť objednávky. Keďže som nemala záujem iba o časť objednávky, zrušila som obe časti. Za nimi zrušenú časť objednávky mi okamžite prišla výzva na vrátenie peňazí na účet a do troch dní som mala peniaze na účte za prvú časť objednávky. No s druhou časťou objednávky (zrušenou z mojej strany) to už tak hladko nešlo. Je to už desať pracovných dní od zrušenia (ešte neodoslanej) objednávky a peniaze na účte ešte nemám. Na maily odpisujú veľmi sporadicky. Prvýkrát som ich kontaktovala hneď po zrušení objednávky, že mi neprišla žiadna výzva na vrátenie peňazí, ako z tej predošlej. Obratom mi prišiel mail, kde ma požiadali o strpenie. No dodnes neprišla ani mailová výzva, ani peniaze na účet. Pred týždňom som ich kontaktovala znova so žiadosťou o preverenie a informácie k tomu. Odpoveď bola, že to posielajú na príslušné oddelenie a nič viac. Odvtedy žiadne informácie. Aká je lehota, dokedy musia vrátiť peniaze za zaplatenú objednávku? Kedy sa môžem obrátiť na SOI, resp. dá sa to riešiť nejako inak? Viem poskytnúť potvrdenie o zrušení objednávky, kompletnú mailovú komunikáciu a výpis z účtu. Vopred ďakujem za rady. Veronika

Odpoveď: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

(odpoveď odoslaná: 08.09.2023)

Dobrý deň, z vami položenej otázky v podstata vyplýva, že jednu časť platby za objednaný tovar ste už mali vrátenú. Otázkou je vrátenie platby vopred, ktorá zo strany predávajúceho nebola zrealizovaná a vy ste od zmluvy odstúpili.
V uvedenom prípade platí ust. § 9 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy ochrane spotrebiteľa uzatvorenej tej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, podľa ktorého platí, že predávajúci je povinný vám vrátiť peniaze najneskoršie do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy :

"Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov; tým nie je dotknuté ustanovenie § 8 ods. 5."

Odporúčam predávajúceho formou emailu upozorniť na uvedené zákonné ustanovenie s tým, že ak peniaze nevráti vo vami uvedenej lehote, vec postúpite na Slovenskú obchodnú inšpekciu.


Podotázka: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

Dobrý deň, potrebujem radu ohľadom vrátenia platby z e-shopu. Pred približne troma mesiacmi som objednala tovar, ktorý som uhradila. Nasledujúci deň sa mi však naskytla príležitosť získať rovnaký tovar z iného obchodu za lepšiu cenu a s dodaním na druhý deň. Preto som kontaktovala pôvodný obchod, aby som zistila, či môžem svoju objednávku zrušiť. Potvrdili mi, že to je možné a že mi budú peniaze vrátené. Napísala som teda email s požiadavkou o zrušenie objednávky. Odvtedy mi však peniaze ešte neprišli. Kontaktovala som ich už niekoľkokrát emailom a pokaždé mi potvrdili, že na tom pracujú a nemám mať obavy, že mi peniaze vrátia. Upozornila som ich dokonca aj na to, že mám obavy a že to budem riešiť cez príslušné inštitúcie. Na koho by som sa teda mala obrátiť? Na Slovenskú obchodnú inšpekciu, alebo na niekoho iného? Ďakujem.

Odpoveď: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

(odpoveď odoslaná: 03.06.2023)

Dobrý deň, vo veci odporúčam predávajúcemu napísať email, že vzhľadom na okolnosť, že ste odstúpili od zmluvy v súlade s ust. § 7 ods. 5 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, je povinný Vám vrátiť uhradenú kúpnu cenu v lehote najneskoršie do 14 kalendárnych dní /§ 9 ods. 1 citovaného zákona/ a vzhľadom na okolnosť, že táto lehota uplynula, žiadate o vykonanie úhrady obratom.

Môžete ho upozorniť, že v prípade nevrátenia kúpnej ceny obratom vec oznámite Slovenskej obchodnej inšpekcii a vec postúpite na súd, čím mu vzniknú náklady spojené so súdnym konaním.


V tejto právne poradni odpovedajú:

JUDr. Milan Ficek

JUDr. Barbora Ficek

JUDr. Boris Gál



Podotázka: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

Dobrý deň, neposlali mi objednaný tovar, je už dávno po lehote dodania a stále sa vykrúcajú. Objednávka bola vytvorená dňa 25. 3. 2023 a do dnešného dňa, 11. 5. 2023, mi tovar nebol doručený. Poslal som im odstúpenie od zmluvy: Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar z dôvodu nedodania tovaru v dohodnutej časovej lehote. Oni mi odpísali. Preposielam: Dobrý deň, vážený zákazník, kontrolou Vašej objednávky bolo overené, že balíček je na ceste k Vám. Dodávateľ tovar odeslal na Vami uvedenú doručovaciu adresu a bohužiaľ už nie je schopný priebeh doručovania zásielky zrušiť. Snažili sme sa robiť čo bolo v našich silách, ale stornovať objednávku už nedokázal ani náš dodávateľ z dôvodu, že mu to neumožnila logistická spoločnosť. V ustanovení čl. 18 ods. 1 smernice je stanovené, že pokiaľ sa strany nedohodli ohľadom doby dodania inak, obchodník dodá tovar do fyzického držania spotrebiteľa alebo ho prevedie pod jeho kontrolu bez zbytočných odkladov po uzavretí zmluvy. V prípade nesplnenia tejto povinnosti spotrebiteľ vyzve na dodanie v dodatočnej lehote podľa ods. 2, a pokiaľ nie je ani táto splnená, je spotrebiteľ oprávnený zmluvu ukončiť. Všetky tieto náležitosti máme uvedené v obchodných podmienkach, s ktorými ste súhlasil/a pri objednaní, takže došlo k dohode o dobe dodania. Odstúpiť od zmluvy možno do 7 dní odo dňa prevzatia tovaru, podľa občianskeho zákonníka paragrafu § 1829 - Odstúpenie od zmluvy. Tieto informácie máme taktiež uvedené v našich podmienkach. Odstúpiť od kúpnej zmluvy môžete ihneď po obdržaní tovaru. Prosíme teda o trpezlivosť s dodaním objednaného tovaru. Odstúpenie od zmluvy po doručení tovaru rieši poskytovateľ služby spoločnosť SUNRISE IT AND SOFTWARE SOLUTIONS L. L. C-FZ Business Center 1, M Floor, The Meydan Hotel, Nad Al Sheba, Dubaj, Spojené Arabské Emiráty. Kupujúci doručí poštou alebo kuriérom na vlastné náklady a riziko reklamovaný tovar na adresu konkrétneho dodávateľa, na ktorého Vám na Vaše prianie zašleme adresu. Ďakujeme za pochopenie a veľmi sa Vám ospravedlňujeme za komplikácie. S pozdravom a prianím pekného zvyšku dňa, zákaznícka podpora Finlando.sk ------ Ako mám prosím postupovať?

Odpoveď: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

(odpoveď odoslaná: 11.05.2023)

Dobrý deň, na Vami položenú otázku uvádzame, že v totmo prípade ste kupovali tovar cez obchodnú bránu, kde dodávateľom tovar sú rôzne spoločnosti v podstate aj z celého svete. Zoznam dodávateľov je uvedený aj na stránke uvedenej spoločnosti v otázke, samotná spoločnosť je len prevádzkovateľom internetovej stránky a predaj tovaru len sprostredkúva cez internet.
V tomto prípade aj keď ste Vy odstúpili od zmluvy, prevádzkovateľ stránky bude trvať na svojich obchodných podmienkach.

Z otázky predpokladáme, že pri odstúpení do zmluvy ste súčasne žiadali aj vrátenie kúpnej ceny, ktorá je možné, že bola zaslaná na účet predávajúceho. Môžeme len odporučiť, aby ste trvali na svojej požiadavke na vrátenie kúpnej ceny s tým, že vec oznamujte súčasne aj o Českej obchodnej inšpekcii, ako aj Slov. obchodnej inšpekcii za účelom upozornenia verejnosti.

Vždy odporúčame pred nákupom cez internet zistiť o akú spoločnosť ide, či sa nejedná práve ako vo Vašom prípade len o obchodnú bránu a sídlo spoločnosti je niekde v Číne prípadne SAE. Zoznam rizikových eshopov sa nachdáza a na ne aj upozorňuje aj Slovenská obchodná inšpekcia /napr. https://www.soi.sk/sk/informacie-pre-verejnost/internetove-obchody/rizikove-internetove-obchody.soi/, ako aj Česká obchodní inspekce /napr. https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/.


Trápi vás "Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?" a chcete pomôcť?

Podotázka: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

Dobrý deň, nakúpil som v nespolahlivom e-shope Gigastore.sk. Dňa 12. 2. 2023 som objednal bazén za 239 eur, zaplatil som bankovým prevodom a čakal na dodanie, ktoré malo byť do 5 dní. Obchod však stále predlžoval lehotu dodania a po prečítaní negatívnych recenzií na internete som sa rozhodol objednávku stornovať. O zrušenie objednávky som požiadal obchod emailom 4. 3. 2023. Obchod sa vyjadril, že peniaze mi vráti na účet do 14 dní. Avšak, v recenziách na internete som sa dozvedel, že peniaze nedostali ani po 14 dňoch. Existuje nejaká právna možnosť, ako si peniaze v prípade, ak mi ich nevrátia, od nich vymôcť? Môže mi v tejto situácii pomôcť SOI, polícia alebo niekto iný? V minulosti som od nich nakupoval a všetko bolo v poriadku, preto som obchod tentokrát nepreveroval ako to zvyčajne robím pred objednaním tovaru. Ďakujem za odpoveď. S pozdravom, K.

Odpoveď: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

(odpoveď odoslaná: 12.03.2023)

Dobrý deň, úvodom našej odpovede musíme uviesť, že pred nákupom tovaru cez eshop odporúčame okrem preštudovania obchodných podmienok konkrétneho eshopu preštudovať aj informácie, ktoré zverejňuje napr. Slovenská obchodná inšpekcia o rizikových eshopoch, resp. zistiť, či sa v konkrétnom prípade nejedná o tzv. nákupnú bránu a prevádzkovateľom konkrétnej stránky je nejaká spoločnosť z ďalekého východu a podobne, pričom tovar je zasielaný v podstate z celého sveta s lehotou dodania od niekoľkých dní a niekoľkých mesiacov.

Ak Vám predávajúci uviedol, že peniaze po odstúpení od zmluvy /na čo nepotrebujete súhlas predávajúceho/ vráti do 14 dní, potom treba počkať. Následne ak ku vráteniu peňazí nedôjde, môžete spoločnosť urgovať s tým upozornením, že ak peniaze vrátené nebudú, budete kontaktovať Slovenskú obchodnú inšpekciu a s následným vymáhaním cestou advokáta, čím spoločnosti vzniknú náklady spojené so zastupovaním advokátom /súdny poplatok a trovy právneho zastupovania/.


Podotázka: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

Dobrý deň, rada by som sa opýtala, či je možné bez problémov zrušiť objednávku. Na Vianoce som objednal dcére drahé botasky, ale nezaplatil som za ne. Zvolil som možnosť platby na dobierku. Avšak mama mojej dcéry objednala rovnaké botasky a zaplatila za ne prevodom. Teraz neviem, ako mám postupovať. Samozrejme, ani jedny botasky ešte neprišli.

Odpoveď: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

(odpoveď odoslaná: 21.12.2022)

Dobrý deň,
riešenie Vami uvedeného problému je jednoduché.

Možnosťou na Vašej strane je odstúpiť od zmluvy pred dodaním tovaru, na ktoré odstúpenie môžete využiť formulár, ktorý by mal byť uvedený na stránke eshopu, prípadne využiť prílohu č. 3 k zákonu č. 102/2014 Z.z.  o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho/zákon nájdete na stránke slov-lex/, prípadne  eshopu napísať jednoduchý email, že odstupujete od zmluvy pred dodaním tovaru. Súhlas eshopu na odstúpenie od zmluvy nepotrebujete.


Podotázka: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

Dobrý deň, chcela by som sa informovať. Dňa 26.11. 2022 som si cez online obchod objednala tovar a následne za neho zaplatila kartou. Dostala som potvrdenie o objednávke aj o zaplatení. Potom mi poslali číslo zásielky od spoločnosti GHL, ktorou mi tovar poslali. Zásielku prevzala spoločnosť a mala ju odoslať do spoločnosti UPS na doručenie. Avšak daný prepravca zásielku neprezaslal a ja sa nemôžem dopátrať k zásielke. Keď volám do spoločnosti Samsung, informujú ma, že zásielku odoslali a musím jednať len s prepravcom. Prepravca na druhej strane tvrdí, že Samsung musí zásielku reklamovať. Oba znevažujú zodpovednosť a obviňujú jeden druhého. Keď som u Samsungu trvala na zrušení zásielky z dôvodu nedoručenia tovaru, povedali mi, že to nie je možné, pretože objednávka ešte nebola uzatvorená, pretože tovar nebol doručený. Odsunuli ma k riešeniu tejto situácie s dopravnou spoločnosťou. Moja otázka znie: Aké práva mám ako kupujúci? Ako by som mala postupovať? Oba subjekty sa vyhovárajú na toho druhého a ja nemám ani tovar, ani peniaze. Ako môžem reklamovať tovar a u koho? Ďakujem za rady, Henrieta

Odpoveď: Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?

(odpoveď odoslaná: 08.12.2022)

Dobrý deň,
na Vami položenú otázku uvádzame, že rozhodujúce je to, čo chcete Vy sama dosiahnuť, či chcete tovar alebo odstúpiť od zmluvy.

1./ Pokiaľ tovar chcete, aby Vám bol doručený, samotná komunikácia medzi prepravnými spoločnosťami nie je Vašou záležitosťou, za toto je zodpovedný eshop a prepravné spoločnosti, ktoré zrejme nedopatrením v tomto čase nepreklopili dodávku tovaru a to zrejme trvá niekoľko dní. Odporúčam v tomto smere kontaktovať eshop, aby prepravu a dodanie tovaru upravil resp. opravil vo svojej réžii.

2./ Ak by ste sa rozhodli, že tovar už nechcete, môžete v zmysle ust. zákonov o ochrane spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy pred dodaním tovaru aj bez uvedenia dôvodu, je to Vaše oprávnenie a nepotrebujete k tomu súhlas predávajúceho. Na odstúpenie od zmluvy môžete použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý by mal byť uvedený na stránke predávajúceho alebo využiť prílohu č. 3 k zákonu o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho. Ak od zmluvy odstúpite predávajúci je povinný Vám vrátiť peniaze najneskoršie do 14 kalendárnych dní.

 



V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:


Trápi vás "Môže v eshope kupujúci stornovať objednávku?" a chcete pomôcť?



Príbuzné otázky v PRÁVNICKEJ PORADNI:



najpravo.sk | epravo.sk | pravnelisty.sk
4,9 (4.969)
Všetky recenzie
Chatbot
Dobrý deň,
volám sa Lexana a som virtuálna asistentka. Nižšie vyberte, s čím chcete pomôcť.