Dobrý deň, na Vami položenp otázku uvádzame, že ak ste objednávku stornovali, je to Vaše oprávnenie v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa. Vy nemusíte žiadať o zrušenie objednávky, je to Vaše oprávnenie odstúpiť od zmluvy a súhlas predajcu - eshopu nepotrebujete. Bola sobota - nedeľa a zrejme preto sa Vám aj nik neozval.
Môžete ešte poslať predajcovi eshopu oznámenie o odstúpenie od zmluvy, dôvod nemusíte uviesť. Súhlas predajcu na odstúpenie od zmluvy nepotrebujete. Urobili ste správne, že ste hneď odstúpili od zmluvy a predajca tak nebude mať náklady spojené s doručovaním tovaru.,
Nevieme z Vami položenej otázky či ste sumu 67 € aj uhradili. Ak áno, potom v odstúpení od zmluv žiadajte súčasne vrátenie sumy 67 €. Poznamenávame, že predajca by mal mať na svojej internetovej stránke eshopu tlačio na odstúpenie od zmluvy pred dodaním tovaru. Ak by sa tam nenachádzalo, potom použite prílohu č. 2 k zákonu o ochrane spotrebiteľa č. 108/2024 Z.z., ktoré tkačivo vypísané Vami pošlite predajcovi emailom.
Ak by medzičasom Vám došlo oznámenie o zásielke a možnosti jej vyzdvihnutia, nemásíte ju prevziať, lebo ste od zmluvy odstúpili. Nik Vás nemôže donútiť preziať zásielku.
V prípade problémov nás kontaktujte.