Dobrý deň,
v uvedenej veci odporúčam kontaktovať eshop a tam po prihlásení na svoj účet by ste mali vedieť zistiť, či zásielka bola už zaslaná na Vašu adresu a následne viete zistiť podľa podacieho čísla stav prepravy.
AK by Vám to nevyhovovalo a chcete objednávku zrušiť, potom odporúčam odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu, čo je možné v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa, čo urobte tak, že eshopu psolšte odstúpenie od zmluvy emailom, prípadne využijete ich tlačivo na odstúpenie od zmluvy, ktoré by malo byť zverejnené na stránke eshopu. Môžete ako vzor na odstúpenie od zmluvy využiť aj prílohu č. 2. k zákonu o ochrane spotrebiteľa. Následne eshop po odstúpení od zmluvy bude povinný Vám vrátiť peniaze do 14 kalendárnych dní.