Dobrý deň prajem,
zákon neupravuje v tomto prípade nejakú výnimku, ktorá by napr. pozastavila plynutie lehôt. Lehoty plynú aj napriek tomu, a preto podľa môjho právneho názoru, i keď za to nemôžu, podľa zákona máte právo na odstúpenie od zmluvy.
Podľa § 18 ods. 4 zákona o ochrane spotrebiteľa Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa všeobecného predpisu;22) na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa § 2 písm. m) ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
Ak by ste sa ale svojho práva domáhali na súde, súd by teoreticky nemusel Vaše právo priznať, nakoľko by mohol považovať toto konanie, ako konanie v rozpore s dobrými mravmi, ktoré nepožíva právnu ochranu.