Dobrý deň,
tento postup predávajúceho nemožno označiť za správny a ani za zákonný. Do zmluvného vzťahu ste predsa vstupovali Vy a predávajúci, a s dodávateľom vy nemáte žiadnu zmluvu. Z Vášho popisu vyplýva, že Vám nedoručili tovar, tak ako ste sa dohodli, resp. niektoré časti Vami objednanej veci chýbajú. V danom prípade ide o vadu, ktorá robí vec neupotrebiteľnou, nemôžete plnohodnotne využívať skriňu, keď chýbajú niektoré jej časti, resp. nemá vymienené vlastnosti a v dôsledku tohto máte nárok na odstúpenie od zmluvy. Následkom odstúpenia bude vzájomná povinnosť vrátiť si poskytnuté plnenia, teda Vy im vrátite skriňu, tak ako Vám doručená a oni by Vám mali vrátiť peniaze.
Skúste im adresovať písomnú výzvu, nech Vám dodajú tovar na akom ste sa dohodli, a určite im na to lehotu. V prípade, ak to neurobia, tak nech výzvu považujú za odstúpenie od zmluvy, čo bude mať za následok vznik ich povinnosti vrátiť Vám kúpnu cenu. Uveďte tiež, že v prípade, ak nebudú reagovať, tak podáte žalobu na súd.