Dobrý deň, chcem sa opýtať, či môžem stornovať objednávku z e-shopu, ktorý predáva knihy. Vytvoril som objednávku jednej knihy a následne som si prečítal veľmi nelichotivé recenzie, na základe ktorých som chcel zrušiť objednávku. O prijatí mojej objednávky mi e-shop neposlal na email žiadne potvrdenie ani neodpísal na môj email, že objednávku na moje meno chcem zrušiť. Na webovej stránke nemajú žiadne telefónne číslo, iba emailovú adresu, na ktorú nereagujú. Za knihu som nezaplatil dopredu, keďže som zvolil možnosť kuriérom na dobierku. Stačí, že som im napísal email o stornovaní mojej objednávky? Ďakujem.
Dobrý deň, riešenie Vami uvedeného problému je jednoduché :
V zmysle ust. § 20 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa platí, že Vy ako spotrebiteľ máte právo odstúpiť od zmluvy pred dodaním tovaru v podstate kedykoľvek a to aj bez uvedenia dôvodu. Na odstúpenie odzmluvy môžete využiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý by mal byť zverejnený na stránke predajcu, alebo využiť prílohu č. 2 Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 108/2024 Z.z. /zákona nájdete na slov-lex.sk/, prípadne len napísať email, že od zmluvy odtupujete /nezabudnite uviesť číslo objednávky, Vaše údaje a údaje obchodníka/.
Súhlas obcodníka na odstúpenie od zmluvy nepoterbujete a Vy nie ste povinný uvoesť dôvod odstúpenie. Ak by medzičasom sa ozval kuriér, len mu povedzte, že ste odstúpili od zmluvy a zásielku nepreberiete.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
Dobrý deň, stornovanie objednávky zo strany predávajúceho je v zásade odstúpenie od zmluvy. ... Potom z Vašej strany postačuje aj emailom oznámiť eshopu, že ...
Rozhodla som sa preto napísať e-mail, v ktorom som požiadala o zrušenie objednávky. ... eshopu psolšte odstúpenie od zmluvy emailom, prípadne využijete ich ...
Odpoveď: Eshop neprevzatie tovaru. Dobrý deň, v čase Vašej komunikácie pri odstúpení od zmluvy, ktoré Vy nazývate zrušenie objednávky, bol už tovar na ceste ...
Na tretí deň ma majiteľ prvého e-shopu ... Počas telefonátu som ho požiadala o stornovanie objednávky, aby mu nevznikli náklady na jej prepravu.
Ale keďže mi je zdravie prednejšie a keďže nie som si na 100 % istý, že na môj e-mail so žiadosťou o stornovanie objednávky nereagujú, zaujímalo by ma, či ...
Myslím si, že mám nárok na to využiť 14-dňovú lehotu na vrátenie tovaru. ... Z eshopu mi prišlo potvrdenie o stornovaní objednávky. Zaujímalo by ma, či ...
Prípadne nám napíšte do podotázok, o ktorý internetový obchod ide (meno eshopu ... 2./ Odstúpiť od objednávky a žiadať vrátenie peňazí na Váš účet s ...
17. júna
Rýchla a profesionálna odpoveď, ktorá bola vysvetlená naozaj zrozumiteľným spôsobom aj pre niekoho, kto sa v právnych veciach nevyzná. Ušetrilo mi to nesmierne veľa času pri dohľadávaní informácií..
recenzie
6. júla
Mám len dobrú skúsenosť. Môžem iba odporučiť.
recenzie
21. septembra
Vyjadrujem veľkú spokojnosť. Je to advokátska kancelária na vysokej úrovni. Nesmierne si vážim ľudský prístup JUDr. Ficeka..
recenzie
9. januára
Ďakujem za rýchlu odpoveď. Dostala som skvelý tip ako postupovať a ušetriť ďalšie náklady za právnické služby.
recenzie
1. novembra
Ďakujem veľmi pekne za radu veľmi mi to pomohlo, viem čo môžem podniknúť a byť si pri tom istý, že robím správne. Ešte raz ďakujem a určite odporúčam
recenzie
13. mája
Ďakujem za rýchlu odpoveď, pomohla mi do budúcna s riešením môjho problému, ľudský a profesionálny prístup, odporúčam !
recenzie
11. júna
Ďakujem za odpoveď. Profesionálny prístup, odpoveď je vystižná a viem co mam očakávať pri konaní.
recenzie
25. novembra
Veľmi som bol spokojný s flexibilným, odborným a pro-klientským prístupom. Ozaj super odvedená komplexná práca. Silne doporučujem každému, kto očakáva 100%-nú kvalitu..
recenzie