Dobrý deň, potrebujem sa poradiť a prípadne hľadám právne zastúpenie vo veci spore so Slovenskou poštou, a.s. Podal som žiadosť na službu časového doposielania z jednej adresy na inú (listy, poštové poukážky, doporučené listy a poistené zásielky). Zaplatil som za túto službu 18,90 eur. Vďaka tomu očakávam, že pošta bude plniť službu, za ktorú som si zaplatil. Toto sa však nedeje. Zásielky mi miznú a neviem, kde sa nachádzajú. Mal som dostať poštovou poukážkou sumu 3500 eur, ktorú som vďaka neschopnosti pošty nedostal a obávam sa, že už ani nedostanem. Podal som sťažnosť, no žiaľ bez odpovede. Chcem podať žalobu na poštu o 3500 eur a vymáhať si od nich túto sumu plus úroky, náklady na právne zastúpenie a súdne výlohy. Môžete mi, prosím, poradiť, ako v takomto prípade postupovať? S pozdravom, A. Dome.
Dobrý deň,
na Vami položenú otázku uvádzame, že postup na podanie reklamácie na Slov. poštu je zverejnený na ich internetovej stránke : https://www.posta.sk/potrebujem/podat-reklamaciu#a1.
Ak ste si objednali službu doposielanie zásielok, kde vo Vašom prípade vznikajú problémy, skôr by sme uvažovali na Vašom mieste o riadne oznámenie zmeny Vašej adresy trvalého bydliska a toto by ste oznámili všetkým svojim známym odosielateľom, v niektorých prípadoch sa zmena adresy dá realizovať aj elektronickou formou /soc., zdrav.poisťovňa a podobne/.
Pokiaľ ide o šek na sumu 3500 €, tu by ste mali kontaktovať odosielateľa uvedenej sumy a zistiť či vôbec uvedenú sumu poslal Vám a kedy a následne on sám bude musieť vec riešiť, lebo vy ste sumu neprevzali. Resp. odporúčam, aby dlžnú sumu Vám poslať na Váš bankový účet.
V prípade záujmu kontaktujte našu advokátsku kaceláriu.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
Chcem sa preto opýtať, je možne nejakým spôsobom vymáhať zvyšnú dobierkovú sumu od slovenskej pošty? Mam nejaké reálne šance svoje peniaze dostať späť?
Dobrý deň, Vám prajem. V krátkosti by som potreboval poradiť, objednal som si balík a už je na poste len ja ho už nechcem, mal hodnotu 60 e. Musím si ho.
... konanie zastavené a súdny poplatok vrátený prostredníctvom Slovenskej pošty, ... výrazne oddialil (vzhľadom na pracovnú vyťaženosť slovenských súdov).
Dobrý deň, reagovala som na mail slovenskej pošty a cez link zaplatila poštovné vo výške 2,99 €. Išlo o podvod a z kreditnej karty mi odišlo 700 €.
Bola som aj na pošte ohľadom platby RTVS a pani mi vraví, že to nemusíte meniť, ... za služby verejnosti poskytované Rozhlasom a televíziou Slovenska :.
Ak k ich vráteniu nedôjde, kontaktujte Slovenskú obchodnú inšpekciu. ... som si službu doručenia hneď na druhý deň za 5e expreskurier slovenská pošta.
... ste sa obrátili na ústredie Vami uvedenej banky, a súčasne aj na Národnú banku Slovenska ako dohliadajúci orgán nad bankovníctvom /http://www.nbs.sk/.
25. novembra
Veľmi som bol spokojný s flexibilným, odborným a pro-klientským prístupom. Ozaj super odvedená komplexná práca. Silne doporučujem každému, kto očakáva 100%-nú kvalitu..
recenzie
12. februára
Som veľmi spokojná s reakciou na moju otázku. Odporúčam využitie tohto poradenstva.
recenzie
25. mája
Ďakujem krásne za vyriešenie môjho problému. Môžem len odporúčať. Reakcia na moju otázku bola rýchla a zrozumiteľná.
recenzie
16. januára
Som naozaj nadmieru spokojný...profesionálny prístup, absolútne korektné jednanie, pri jednej z mojich otázok vypracovanie a zaslanie odpovede na doplňujúce otázky..
recenzie
9. decembra
Veľmi ľudský prístup, poradia a pomôžu.
recenzie
6. augusta
Reakcia na moju otázku bola veľmi rýchla a profesionálna. Som rada, že existujú aj takéto advokátske kancelárie, ktoré svojim profesionálnym prístupom ..
recenzie
4. mája
Ďakujem srdečne za rýchlu odpoveď. Veľmi ste mi pomohli. Už len veriť, že sa môj problém skončí v súlade so zákonom. Profesionálne jednanie má veľmi vysokú úroveň. Rada vás budem odporúčať
recenzie
25. júla
Som Vám veľmi vďačný za radu. Maximálna spokojnosť. Veľmi ochotný prístup, ktorý sa len tak nevidí.
recenzie