Máte
otázku?

Slovenská pošta


Online právna poradňa
Oblasť práva: Občianske právo, Bratislava

Otázka: Slovenská pošta

Dobrý deň, potrebujem sa poradiť a prípadne hľadám právne zastúpenie vo veci spore so Slovenskou poštou, a.s. Podal som žiadosť na službu časového doposielania z jednej adresy na inú (listy, poštové poukážky, doporučené listy a poistené zásielky). Zaplatil som za túto službu 18,90 eur. Vďaka tomu očakávam, že pošta bude plniť službu, za ktorú som si zaplatil. Toto sa však nedeje. Zásielky mi miznú a neviem, kde sa nachádzajú. Mal som dostať poštovou poukážkou sumu 3500 eur, ktorú som vďaka neschopnosti pošty nedostal a obávam sa, že už ani nedostanem. Podal som sťažnosť, no žiaľ bez odpovede. Chcem podať žalobu na poštu o 3500 eur a vymáhať si od nich túto sumu plus úroky, náklady na právne zastúpenie a súdne výlohy. Môžete mi, prosím, poradiť, ako v takomto prípade postupovať? S pozdravom, A. Dome.

Odpoveď: Slovenská pošta

Dobrý deň,
na Vami položenú otázku uvádzame, že postup na podanie reklamácie na Slov. poštu je zverejnený na ich internetovej stránke : https://www.posta.sk/potrebujem/podat-reklamaciu#a1.

Ak ste si objednali službu doposielanie zásielok, kde vo Vašom prípade vznikajú problémy, skôr by sme uvažovali na Vašom mieste o riadne oznámenie zmeny Vašej adresy trvalého bydliska a toto by ste oznámili všetkým svojim známym odosielateľom, v niektorých prípadoch sa zmena adresy dá realizovať aj elektronickou formou /soc., zdrav.poisťovňa a podobne/.

Pokiaľ ide o šek na sumu 3500 €, tu by ste mali kontaktovať odosielateľa uvedenej sumy a zistiť či vôbec uvedenú sumu poslal Vám a kedy a následne on sám bude musieť vec riešiť, lebo vy ste sumu neprevzali. Resp. odporúčam, aby dlžnú sumu Vám poslať na Váš bankový účet.

V prípade záujmu kontaktujte našu advokátsku kaceláriu.

 

Trápi vás "Slovenská pošta" a chcete pomôcť?

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:




V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:


Trápi vás "Slovenská pošta" a chcete pomôcť?



Príbuzné otázky v PRÁVNICKEJ PORADNI:
  • Kedy pošta zodpovedá za stratu zásielky?

    Chcem sa preto opýtať, je možne nejakým spôsobom vymáhať zvyšnú dobierkovú sumu od slovenskej pošty? Mam nejaké reálne šance svoje peniaze dostať späť?

  • Nevyzdvihnutie objednanej dobierky na pošte

    Dobrý deň, Vám prajem. V krátkosti by som potreboval poradiť, objednal som si balík a už je na poste len ja ho už nechcem, mal hodnotu 60 e. Musím si ho.

  • Vrátenie súdneho poplatku

    ... konanie zastavené a súdny poplatok vrátený prostredníctvom Slovenskej pošty, ... výrazne oddialil (vzhľadom na pracovnú vyťaženosť slovenských súdov).

  • Ako postupovať keď som sa stal obeťou podvodu

    Dobrý deň, reagovala som na mail slovenskej pošty a cez link zaplatila poštovné vo výške 2,99 €. Išlo o podvod a z kreditnej karty mi odišlo 700 €.

  • Uhradenie nezaplatených koncesionárskych poplatkov

    Bola som aj na pošte ohľadom platby RTVS a pani mi vraví, že to nemusíte meniť, ... za služby verejnosti poskytované Rozhlasom a televíziou Slovenska :.

  • Eshop

    Ak k ich vráteniu nedôjde, kontaktujte Slovenskú obchodnú inšpekciu. ... som si službu doručenia hneď na druhý deň za 5e expreskurier slovenská pošta.

  • Vkladná knižka - disponovanie po úmrtí

    ... ste sa obrátili na ústredie Vami uvedenej banky, a súčasne aj na Národnú banku Slovenska ako dohliadajúci orgán nad bankovníctvom /http://www.nbs.sk/.




najpravo.sk | epravo.sk | pravnelisty.sk
4,9 (4.969)
Všetky recenzie
Chatbot
Dobrý deň,
volám sa Lexana a som virtuálna asistentka. Nižšie vyberte, s čím chcete pomôcť.