Dobrý deň,
v zmysle ust. § 18 ods. 4 zákona o ochrane spotrebiteľa platí, že "predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v odôvodnených prípadoch môže vybaviť reklamáciu aj neskôr, jej vybavenie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní od jej uplatnenia spotrebiteľom". Súčasne platí, že "v prípade, ak prevzatiu predmetu reklamácie predávajúcim dôjde v neskorší deň, ako je deň, v ktorý bola reklamácia zo strany spotrebiteľa uplatnená, tieto vyššie uvedené lehoty na vybavenie reklamácie začínajú plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie predávajúcim, najneskôr však od momentu kedy predávajúci znemožní alebo zabráni prevzatie predmetu reklamácie."
Vo Vašom prípade, nakoľko ako uvádzate, že bolo nutné, aby vadný výrobok predávajúci prevzal, došlo k posunutiu začiatku plynutia zákonných lehôt na vybavenie reklamácie, a teda tieto začali plynúť v deň, kedy bol u Vás za účelom prevzatia reklamovaného výrobku predávajúcim poverený servisný technik. Na zákazníckej linke Vám vzhľadom na uvedené uviedli správne informácie. Ak bol u Vás servisný technik dňa 21.09.2021 (predpokladám, že tento deň ste mali na mysli), posledný deň na vybavenie Vašej reklamácie bude 20.10.2021. V prípade, že reklamácia nebude do tohto dňa zo strany predávajúceho vybavená, zákon o ochrane spotrebiteľa v uvedenom ustanovení rovnako hovorí, že ako spotrebiteľ máte právo od zmluvy odstúpiť alebo môžete žiadať výmenu výrobku za nový výrobok.