Dobrý deň, Pred približne dvoma mesiacmi som nechal do svojho vozidla v renomovanom servise namontovať LPG. Podľa pôvodných plánov mala montáž trvať štyri dni, avšak, ani po týždni sa nič nestalo. Navštívil som preto servis, kde mi oznámili, že namontované LPG nekomunikuje s riadiacou jednotkou. O ďalšie dva týždne mi oznámili, že sa poškodila riadiaca jednotka a že ju na svoje náklady pošlú na opravu. V priebehu nasledujúceho mesiaca mi povedali, že sa im nepodarilo opraviť uvedenú jednotku, pretože sa v nej poškodila pamäťová karta, ktorú musia zaslať na prečipovanie. Približne dva mesiace na to ma zavolal majiteľ servisu a ukázal mi druhú, prečipovanú jednotku, ktorá vraj stále nekomunikuje s ostatnými súčasťami. Povedal mi, že sú dve možnosti: buď osloviť odborníka, ktorý dokáže pamäť v jednotke načipovať, alebo objednať novú riadiacu jednotku v Peugeote, čo môže trvať týždeň alebo aj pol roka. Chcel by som vám povedať, že nemám už žiadne rady, ako na tento problém reagovať. Pred dvoma mesiacmi som auto predložil len na inštaláciu LPG, nie na opravu. Keď som auto odovzdal do servisu, prešlo tam svojou prvou STK a EK, pretože malo iba štyri roky. Tam mi potvrdili, že prešlo bez problémov, čo dokazuje, že auto bolo v bezchybnom stave. Zdá sa, že sú si vedomí svojej chyby, pretože mi po dvoch týždňoch poskytli náhradné vozidlo (14-ročnú Fabia s nájazdom 275 000 km) bez poplatku. To sa však nedá porovnať s mojím Peugeotom 3008. Prosím o radu, ako by som mal ďalej postupovať. Ďakujem, Jelínek
Dobrý deň,
Ja by som na Vašom mieste žiadal vrátiť vozidlo do pôvodného stavu. Samozrejme na ich náklady. Zároveň by som hľadal nový servis, ktorý to vie urobiť.
Neviem zhodnotiť aká je to náročná vec, ale ak niečo neviem robiť, tak sa do toho nepúšťam. Pretože môže vzniknúť ešte väčšia škoda.
Dobrý deň.Ďakujem vám za vašu odpoveď.Prblem je ale v tom, že auto mi do pôvodného stavu nemôžu dať bez riadiacej jednotky ktorú poškodili pri montáži LPG.Z toho dôvodu ho nemožno dať do iného servisu.Ďakujem Jelinek Dňa Tue, 6 Dec 2022 10:35:01 -0500
Dobrý deň,
tak to nie je dobre. Potom jedine žiadať náhradu škody.
Vždy to auto môžete odtiaľ zobrať, dať si to opraviť a cenu opravy (to čo poškodili oni) požadovať od nich nahradiť.
Nemôžu Vás nútiť tam nechať auto.
Ak by som bol ja na Vašom mieste, tak toto by som presne urobil, zobral ho odtiaľ našiel nový servis, dal si skontrolovať, čo pokazili a potom to od nich vymáhal.
Pretože sa budete nad tým len trápiť. Uvidíte, že sa Vám uľaví, keď to odtiaľ zoberiete.
Prístup nemôže byť taký, že Vám povedia, že môže to by o týždeň alebo o 6 mesiacov.
Zároveň by ste si mohli prenajať podobné vozidlo a potom od nich žiadať náhradu nájomného.
Mne sa raz stalo, že mi nabúrali auto, musel som to dať do opravy, zatiaľ som si požičal rovnaké auto, bolo to tam 3 tyždne, zaplatil som nájomné za každý deň a keď to bolo opravené (hneď keď mi to oznámili), tak som šiel tam, zobral si ho a cez poistenie (PZP) som dostal od poisťovne celú sumu. Ak by som si prenajal lepšie auto, tak mi to nepreplatia celé.
Musíte len prijať fakt, že to auto pár mesiacov ešte neuvidíte. Ale budete mať aspoň pocit, že sa to rieši.
Nový servis si hladajte podľa recenzií, kto má najlepšie, tam máte istotu, že ak by sa niečo pokazilo, budú sa snažiť Vám s tým pomôcť.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
4. februára
Spokojnosť vo všetkých smeroch. Promptná reakcia na moje otázky, veľmi jasne vysvetlené ako so situáciou naložit a aké ďalšie kroky sú potrebné.
recenzie
25. mája
Ďakujem krásne za vyriešenie môjho problému. Môžem len odporúčať. Reakcia na moju otázku bola rýchla a zrozumiteľná.
recenzie
13. augusta
Mám len výborné skúsenosti. Či už s bezplatnou poradnou, ale aj s telefonickou konzultáciou. Profesionáli na správnom mieste, a verím, že sme so spoluprácou ešte neskončili..
recenzie
17. januára
Veľmi oceňujem ponúknutú možnosť, obrátiť sa na odborníka online. Odpoveď som dostala v krátkom čase a veľmi mi pomohla, ďakujem a odporúčam.
recenzie
16. mája
Ďakujem pekne za odpoveď a skvelé jednanie. Odporúčam.
recenzie
9. januára
Ďakujem za rýchlu odpoveď. Dostala som skvelý tip ako postupovať a ušetriť ďalšie náklady za právnické služby.
recenzie
24. novembra
Veľmi mi pomohla advokátska kancelária pána advokáta JUDr. Milana Ficeka, ocitla som sa naozaj vo veľmi zložitej situácii s pani majiteľkou v byte, ktorý som si prenajímala a..
recenzie
17. júna
Rýchla a profesionálna odpoveď, ktorá bola vysvetlená naozaj zrozumiteľným spôsobom aj pre niekoho, kto sa v právnych veciach nevyzná. Ušetrilo mi to nesmierne veľa času pri dohľadávaní informácií..
recenzie