POZOR na PODVODNÝ EMAIL: Dostali ste z akoby našej mailovej adresy "kancelaria@ficek.sk" mail s predmetom "URGENTNÉ, OZNÁMENIE O EMBARGU" s nezmyslami o úveroch a dlhoch? Je to podvodná správa, neklikajte na link a ani prílohu. Problém intenzívne riešime.
Máte
otázku?

Helvetia.sk doručený balíček


Online právna poradňa
Oblasť práva: Obchodné právo, Bratislava

Otázka: Helvetia.sk doručený balíček

Dobrý deň, na základe telefonického hovoru so spoločnosťou Helvetia.SK som si objednala balíček. Avšak ešte v ten istý deň som ho zrušila e-mailom. Odpoveďou mi bolo, že moju žiadosť akceptujú a objednávku zrušia. Dnes mi však prišla SMS s informáciou, že balík mi bude zaslaný poštou do schránky, napriek tomu, že som objednávku zrušila. Mala by som sa zaujímať, čo mám robiť v prípade, ak mi balík predsa len bude do schránky zaslaný? Ďakujem.

Odpoveď: Helvetia.sk doručený balíček

Dobrý deň, ak ste si balíček objednali ako fyzická osoba spotrebiteľ, potom môžete jednoducho balíček neprevziať a tento sa vráti späť odosielateľovi. Ak by ste balíček prijali, museli by ste napísať odstúpenie od zmluvy a zaslať balíček späť.

Ak ste si o balíček však objednávali ako podnikateľ, potom ide o obchodnoprávny vzťah a zrušenie zmluvy je možné vykonať iba na základe podmienok, ktoré ste akceptovali pri uzatváraní obchodu.

Podnikateľ nemôže, ak nebolo dohodnuté inak, len tak vrátiť balíček.

Trápi vás "Helvetia.sk doručený balíček" a chcete pomôcť?

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:



Podotázka: Helvetia.sk doručený balíček (Obchodné právo)

Dobrý deň, po telefonickom informovaní o výrobku od firmy Helvetia a benevolentnej informácii o možnosti nezáväznosti k akejkoľvek následnej objednávke, som obdržala uvítací balíček označený ako "ZADARMO", avšak s poplatkom 3,99 € za poštovné a balné. Na moju žiadosť mi v balíku poslali katalóg výrobkov pre prípad, že by som mala v budúcnosti záujem o ďalší výrobok z ich ponuky. Vzhľadom na to, že žijem sama, zdravotné problémy mi na chvíľu zabránili úhradu zrealizovať. Po uplynutí mesiaca som obdržala faktúru na ďalšiu zásielku, ktorú som ani neobjednala, ani neobdržala. Dôkaz o tom, že som prevzala tovar, zo strany firmy absentuje a nevedia preukázať, že som tovar dostala. Snažila som sa s firmou viackrát komunikovať na telefónnom čísle súhrnného zákazníckeho kontaktu, až nakoniec sa mi podarilo toto číslo spojiť, vyčírila som celú situáciu a pozastavila pravidelné zasielanie. Spotrebiteľa nedostatočne informujú v telefonickom rozhovore o tom, či ide o vernostný program alebo o dodávku tovaru na pravidelnej báze. Počas môjho rozhovoru som sa ešte raz opýtala na možnosť ďalšieho odberu a bola mi potvrdená odpoveď, že nie. Rovnako som požadovala vymazanie môjho mena, adresy a telefónneho čísla z ich databázy, aby neboli používané na obchodné a marketingové účely, resp. aby neboli odovzdané iným subjektom. Dňa 6. 4. 2021 som znovu obdržala upomienku na nedoplatok, tentokrát však navýšený o dalšiu (neobdržanú) zásielku a poplatok za upomienku. Bola by som vďačná za pomoc a poradenstvo ohľadom tejto záležitosti. Zuzka

Odpoveď: Helvetia.sk doručený balíček

(odpoveď odoslaná: 08.04.2021)

Dobrý deň,
z otázky vyplýva, že ste žiadny balík resp. zásielku neprevzali a nezaplatili ste ani "uvítací balíček" za 3.99 €. Ak je to tak, potom na faktúry, ktoré boli zrejme zaslané obyč. poštou, nereagujte a balíky od uvedenej spoločnsoit nepreberajte.

Napíšte do spoločnosti email zo svojej emailovej adresy /nie cez kontaktný formulár na stránke spoločnosti/, aby vám žiadne ponuky a zásielky neposielali. Ak pošlete email zo svojej adresy budete mať dokald o tom, že ste spoločnosť požiadali, aby žiadne zásielky a ponuky na vašu adresu neposielala. Nič neuhradzujte.

 


4,9 (4 969)
Všetky recenzie

Podotázka: Helvetia.sk doručený balíček (Obchodné právo)

Dobrý deň, pán advokát, ďakujem veľmi pekne za odpoveď, ktorá mi pomohla. Avšak balík nebudem môcť neprijať, Keďže mi bude zaslaný priamo do schránky. Takže mi nezostáva nič iné, len podať odstúpenie od zmluvy, ako ste naznačili v e-maile. Vzhľadom na to, že som objednávku zrušila e-mailom a zdá sa, že spoločnosť to akceptovala, ale napriek tomu mi balík príde, môžem podať trestné oznámenie za obťažovanie? Jednoducho sa so spoločnosťou, ktorá má podvodné jednanie, nedá inak riešiť? Ďakujem veľmi pekne a vážim si to, že ste sa týmto vôbec zaoberali. S úctou k Vám.

Odpoveď: Helvetia.sk doručený balíček

(odpoveď odoslaná: 07.05.2017)

Dobrý deň, pokiaľ Vám napísali, že to akceptujú, potom máte ďalší argument na súde, v prípade ak by to riešili vymáhaním. Keby sa čokoľvek stalo, napíšte nám, poradíme čo ďalej.



V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:


Trápi vás "Helvetia.sk doručený balíček" a chcete pomôcť?



Príbuzné otázky v PRÁVNICKEJ PORADNI:



najpravo.sk | epravo.sk | pravnelisty.sk
4,9 (4.969)
Všetky recenzie
Chatbot
Dobrý deň,
volám sa Lexana a som virtuálna asistentka. Nižšie vyberte, s čím chcete pomôcť.