Dobrý deň, chcem podať sťažnosť na Okresný úrad, odbor všeobecnej vnútornej správy, pretože môj prípad odložili a som presvedčený, že za tým bolo "rodinkárstvo". Prosím, poraďte mi, na koho sa mám obrátiť a ako mám postupovať.
Dobrý deň, v zmysle § 5 zákona o sťažnostiach, sťažnosť možno podať písomne, ústne do záznamu alebo telefaxom prípadne aj elektronickou poštou. Sťažnosť musí obsahovať Vaše meno, priezvisko, adresu trvalého pobytu alebo prechodného pobytu sťažovateľa, prípadne aj elektronickú adresu. Sťažnosť musí byť čitateľná a zrozumiteľná. Musí z nej byť jednoznačné proti komu smeruje, na aké nedostatky sa poukazuje, čoho sa ako sťažovateľ domáhate a musí byť podpísaná. Podpísaním sťažnosti v elektronickej forme sa rozumie podpísanie sťažnosti platným zaručeným elektronickým podpisom. Na vybavenie sťažnosti je príslušný orgán verejnej správy, do ktorého pôsobnosti patrí činnosť, o ktorej sa ako sťažovateľ domnievate, že ňou boli porušené Vaše práva alebo právom chránené záujmy. Spôsob vybavovania sťažností tento orgán musí upraviť vnútorným predpisom. Na vybavenie sťažnosti podanej proti vedúcemu tohto orgánu je príslušný jeho najbližší nadriadený orgán verejnej správy. Ak takýto orgán nie je, v oblasti štátnej správy je príslušný ústredný orgán štátnej správy pre kontrolu vybavovania sťažností. Sťažnosť teda môžete adresovať uvedenému odboru okresnému úradu.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
11. februára
Ochotný a profesionálny prístup. Doporučujem!
recenzie
13. augusta
Mám len výborné skúsenosti. Či už s bezplatnou poradnou, ale aj s telefonickou konzultáciou. Profesionáli na správnom mieste, a verím, že sme so spoluprácou ešte neskončili..
recenzie
17. júna
Rýchla a profesionálna odpoveď, ktorá bola vysvetlená naozaj zrozumiteľným spôsobom aj pre niekoho, kto sa v právnych veciach nevyzná. Ušetrilo mi to nesmierne veľa času pri dohľadávaní informácií..
recenzie
4. februára
Spokojnosť vo všetkých smeroch. Promptná reakcia na moje otázky, veľmi jasne vysvetlené ako so situáciou naložit a aké ďalšie kroky sú potrebné.
recenzie
25. júla
Som Vám veľmi vďačný za radu. Maximálna spokojnosť. Veľmi ochotný prístup, ktorý sa len tak nevidí.
recenzie
21. septembra
Vyjadrujem veľkú spokojnosť. Je to advokátska kancelária na vysokej úrovni. Nesmierne si vážim ľudský prístup JUDr. Ficeka..
recenzie
9. apríla
Som velmi spokojna s rychlou odpovedou! Odporucam vsetkym ci uz platenu, alebo neplatenu sluzbu ( Vyuzila som obidve)
recenzie
17. januára
Veľmi oceňujem ponúknutú možnosť, obrátiť sa na odborníka online. Odpoveď som dostala v krátkom čase a veľmi mi pomohla, ďakujem a odporúčam.
recenzie