Máte
otázku?

Prečo my?

Myslím si, že za každého advokáta by mala predovšetkým hovoriť jeho práca.


Keby som ja hľadal niekoho, kto ma bude zastupovať alebo komu mám dôverovať, tak by som hľadal u advokáta tieto tri vlastnosti:

1/ mal by byť skutočne odborníkom v tom čo robí (odbornosť),
2/ mal by to byť čestný človek (čestnosť),
3/ mal by byť maximálne spoľahlivý (spoľahlivosť).


Tieto tri vlastnosti sú ako tri nohy stola. Stôl potrebuje aspoň tri nohy na to, aby stál.


Ak chýba jedna noha, tak sa prevráti.


Preto by ten človek – advokát mal mať všetky tri vlastnosti súčasne.


Ak by bol skutočne odborníkom v tom čo robí a bol by to pritom aj čestný človek, ale nemohol by som sa na neho spoľahnúť, nemohol by som s takým človekom spolupracovať.


Prečo?


Pretože, ak sa nemôžem na niekoho spoľahnúť, nie je to dobre. Napríklad, ak mi sľúbi, že mi zavolá a on sa neozve alebo sľúbi, že podá odvolanie ale on ho nepodá, tak ma môže dostať do problémov.


Alebo, ak je to spoľahlivý človek a je čestný, ale nie je odborníkom v tom, čo robí, tak ma to opäť môže dostať do problémov.


Dôvod?


Môže mi zle poradiť a ani o tom nevie, pretože si nepozrel najnovšiu judikatúru.


Alebo do tretice, ak je odborníkom, v tom čo robí a je spoľahlivý ale nie je čestný, tak ako mu mám dôverovať, že moje záujmy sú mu prednejšie ako jeho vlastné. Tiež by som s ním kvôli tomu nevedel spolupracovať.


Pre nás sú tieto tri vlastnosti kritické a to, že ich máme dosvedčujú aj hodnotenia našich klientov, ktoré si môžete pozrieť kliknutím na tlačidlo nižšie.


Dostali sme už viac ako dvetisíc pozitívnych hodnotení od klientov s hodnotením 4,9 z 5. Porite tu:



Spolupráca s klientom musí byť vždy na úrovni, plnej dôvere a porozumení. Preto nezastupujeme arogantných ľudí, alebo takých, ktorí sa správajú k iným ľudom s dešpektom a nectia si rovnaké hodnoty ako my (ako je spravodlivosť, rešpekt, úcta k iným ľudom a spoľahlivosť).


Tiež nie sme advokáti, ktorí na súde vyskakujú z lavice a kričia v súdnej sieni, čím si de facto znepriatelia sudcu alebo sudkyňu a klientovi prehrajú spor alebo zvýšia trestnú sadzbu, ktorú pôvodne chcel sudca ich klientovi uložiť.


Áno, advokát môže byť niekedy pre klienta priťažujúca okolnosť.


Advokát musí byť na súde autorita, poznať proces a záujmy klienta. Advokát musí byť tiež dobrý vyjednávač a psychológ. Musí vedieť, kedy má pritlačiť, kedy zvýšiť hlas a kedy by to naopak bolo kontraproduktívne.


Naše služby nájdete na tetjo stránke: Ako vám môžeme pomôcť

JUDr. Milan Ficek, advokát
Advokátska kancelária Ficek & Partners

Chatbot
Dobrý deň,
volám sa Lexana a som virtuálna asistentka. Nižšie vyberte, s čím chcete pomôcť.