Dobrý deň, dňa 22. mi na poštu prišla úradná zásielka do vlastných rúk, avšak nemal som možnosť ju prevziať, keďže som bol mimo bydliska. Vrátil som sa až 23., a preto som mohol na poštu ísť až 24. V zásielke bolo oznámenie, že sa do troch pracovných dní od dňa doručenia musím dostaviť na adresu xxxx. Chcem sa opýtať, či za deň doručenia mám považovať deň, keď som si zásielku prevzal, teda 24., alebo deň, kedy bola zásielka prijatá na pošte, teda 22. Ďakujem.
Dobrý deň,
dňom doručenia zásielky je v tomto prípade deň, kedy ste si zásielku prevzali na pošte.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
11. mája
Ďakujem veľmi pekne za radu. Bodaj by bolo viac takých ľudí ako Vy, ktorým ešte záleží na ostatných. Nech sa Vám darí.
recenzie
16. januára
Som naozaj nadmieru spokojný...profesionálny prístup, absolútne korektné jednanie, pri jednej z mojich otázok vypracovanie a zaslanie odpovede na doplňujúce otázky..
recenzie
12. februára
Som veľmi spokojná s reakciou na moju otázku. Odporúčam využitie tohto poradenstva.
recenzie
13. augusta
Mám len výborné skúsenosti. Či už s bezplatnou poradnou, ale aj s telefonickou konzultáciou. Profesionáli na správnom mieste, a verím, že sme so spoluprácou ešte neskončili..
recenzie
4. februára
Spokojnosť vo všetkých smeroch. Promptná reakcia na moje otázky, veľmi jasne vysvetlené ako so situáciou naložit a aké ďalšie kroky sú potrebné.
recenzie
13. mája
Ďakujem za rýchlu odpoveď, pomohla mi do budúcna s riešením môjho problému, ľudský a profesionálny prístup, odporúčam !
recenzie
11. februára
Ochotný a profesionálny prístup. Doporučujem!
recenzie
2. januára
Veľmi pekne Vám ďakujem za rýchlu a odbornú odpoveď na moju otázku. Veľmi ste mi pomohli a vyhla som sa tak zbytočným nedorozumeniam. Ešte raz ďakujem a určite Vás odporúčam.
recenzie