Dňa 18. 7. 2014 sme sa s dcérou nasťahovali do prenájmu na samotu. Ani som vlastníčkou televízie, ani rádia. Trápim sa depresiou a poruchami duševného zdravia. Je pre mňa dôležité mať pokoj! Od 9. 4. 2015 mám schválenú plnú invaliditu. Celých 14 mesiacov som bez financií čakala na schválenie a živila mi deti. Momentálne vlastním len počítač s prístupom na internet. Za posledné obdobie som strávila 3 mesiace na liečení, dvakrát po 2 mesiacoch som bola na psychiatrii a podstúpila som operáciu kolena. Aktuálne sa chystám na zákrok na chrbtici. Musím priznať, že ma vôbec nenapadlo riešiť televíziu a rádio, keďže môj dôchodok je len 175 eur. Teraz ma naháňajú a chcú, aby som platila. Som dlžná 120,64 eur, hoci ani nevlastním televíziu! Pre mňa je naozaj dôležitejšie sedieť pred storočným kameňom a počúvať prírodu, ako sedieť pred neexistujúcou televíziou. Chcem túto situáciu riešiť, ale neviem ako.
Dobrý deň, podľa zákona č. 340/2012 Z.z. o úhrade za služby verejnosti poskytované Rozhlasom a televíziou Slovenska, ustanovenia § 3, platiteľ úhrady je fyzická osoba, ktorá je evidovaná dodávateľom elektriny v evidencii odberateľov elektriny v domácnosti ako odberateľ elektriny v domácnosti v odbernom mieste, pre spotrebu v byte alebo v rodinnom dome. V zmysle ustanovenia § 5 ods. 1, od povinnosti platiť úhradu je oslobodený platiteľ, ak žije v domácnosti s fyzickou osobou s ťažkým zdravotným postihnutím, ktorá má na adrese odberného miesta tohto platiteľa trvalý pobyt, alebo sám je fyzickou osobou s ťažkým zdravotným postihnutím a vznik tejto skutočnosti oznámi a zároveň preukáže vyberateľovi úhrady túto skutočnosť. Vzhľadom na uvedené Vám odporúčam oznámiť vyberateľovi úhrady skutočnosť, že ste osoba s ťažkým zdravotným postihnutím, v dôsledku čoho budete oslobodená od tejto poplatkovej povinnosti.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
4. februára
Spokojnosť vo všetkých smeroch. Promptná reakcia na moje otázky, veľmi jasne vysvetlené ako so situáciou naložit a aké ďalšie kroky sú potrebné.
recenzie
25. mája
Ďakujem krásne za vyriešenie môjho problému. Môžem len odporúčať. Reakcia na moju otázku bola rýchla a zrozumiteľná.
recenzie
13. mája
Ďakujem za rýchlu odpoveď, pomohla mi do budúcna s riešením môjho problému, ľudský a profesionálny prístup, odporúčam !
recenzie
16. mája
Ďakujem pekne za odpoveď a skvelé jednanie. Odporúčam.
recenzie
11. februára
Ochotný a profesionálny prístup. Doporučujem!
recenzie
3. septembra
Som veľmi spokojná s prístupom pána Judr. Ficeka a rýchlej odpovede na moju otázku. Vrelo odporúčam každému..
recenzie
25. novembra
Veľmi som bol spokojný s flexibilným, odborným a pro-klientským prístupom. Ozaj super odvedená komplexná práca. Silne doporučujem každému, kto očakáva 100%-nú kvalitu..
recenzie
1. novembra
Ďakujem veľmi pekne za radu veľmi mi to pomohlo, viem čo môžem podniknúť a byť si pri tom istý, že robím správne. Ešte raz ďakujem a určite odporúčam
recenzie