Dobrý deň, nosila som fixný zubný aparát, ale nie som spokojná s výsledkom. Bola som si dať pozrieť čeľusť v Rakúsku, kde mi povedali, že je možné urobiť ešte niekoľko úkonov. Moja zubárka však tvrdí, že už nedá nič spraviť. Zaplatila som jej 1900 eur a ešte ma čaká splátka 400 eur po sňatí aparátu. Je možné požadovať peniaze naspäť právnou cestou?
Dobrý deň, výkony zubára môžete reklamovať, tak isto ako je to možné aj pri iných službách. Ako spotrebiteľ by ste chránená.
Pokiaľ zubár skutočne pochybil, môžete žiadať zľavu z ceny. Pokiaľ by však urobil úplne zlú prácu a dokonca Vám spôsobil škodu, mohli by ste žiadať vrátiť celú sumu a tiež nahradiť vzniknutú škodu.
Predpokladám, že v takýchto prípadoch, pokiaľ to budete chcieť riešiť v súdnom konaní, sa nevyhnete znaleckému dokazovania. Znalec ke dokazovanie stojí niekoľko stoviek eur.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:
V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:
2. januára
Veľmi pekne Vám ďakujem za rýchlu a odbornú odpoveď na moju otázku. Veľmi ste mi pomohli a vyhla som sa tak zbytočným nedorozumeniam. Ešte raz ďakujem a určite Vás odporúčam.
recenzie
12. februára
Som veľmi spokojná s reakciou na moju otázku. Odporúčam využitie tohto poradenstva.
recenzie
13. mája
Ďakujem za rýchlu odpoveď, pomohla mi do budúcna s riešením môjho problému, ľudský a profesionálny prístup, odporúčam !
recenzie
11. júna
Ďakujem za odpoveď. Profesionálny prístup, odpoveď je vystižná a viem co mam očakávať pri konaní.
recenzie
9. decembra
Veľmi ľudský prístup, poradia a pomôžu.
recenzie
25. júla
Som Vám veľmi vďačný za radu. Maximálna spokojnosť. Veľmi ochotný prístup, ktorý sa len tak nevidí.
recenzie
25. mája
Ďakujem krásne za vyriešenie môjho problému. Môžem len odporúčať. Reakcia na moju otázku bola rýchla a zrozumiteľná.
recenzie
13. augusta
Mám len výborné skúsenosti. Či už s bezplatnou poradnou, ale aj s telefonickou konzultáciou. Profesionáli na správnom mieste, a verím, že sme so spoluprácou ešte neskončili..
recenzie