Máte
otázku?

Zmena služby UPC


Online právna poradňa
Oblasť práva: Občianske právo, Bratislava

Otázka: Zmena služby UPC

Dobrý deň, obdržala som oznámenie o zmene služby od UPC. Obdržali to všetci zákazníci, ktorí majú službu viazanú na 24 mesiacov. V oznámení nám UPC informuje, že pôvodnú službu ruší a na jej miesto poskytne novú, ktorú od 1.4.2017 upraví na 12 mesiacov. Alternatívne môžem podať výpoveď a ukončiť tak zmluvu bez sankcií, ako uvádzajú. Mám však problém s tým, že moja viazanosť končí 16.7.2017 a chcela by som, aby bola zachovaná až do tohto dátumu (s týmito novými podmienkami nesúhlasím). Dôvodom je, že budeme sa sťahovať a pre mňa by bolo neefektívne predčasne ukončiť zmluvu, keďže by ma pokutovali za skoré ukončenie viazanosti, ktorá potom bude 12 mesiacov. Keď som im tento problém napísala, ani mi neodpovedali. Má UPC právo rušiť uzatvorenú zmluvu so mnou? A ja som s tým úplne bezradná. Prosím o radu, ako mám postupovať voči nim. Ďakujem.

Odpoveď: Zmena služby UPC

Dobrý deň, presne tento list prišiel aj nám. My sme sa rozhodli ukončiť túto zmluvu a zvolili sme si iného poskytovateľa. 

Ak by ste mali viazanosť už len do 7.mesiaca, potom sa Vám neplatí opäť sa viazať. UPC bohužiaľ má právo zmeniť podmienky, dáva Vám pritom právo odstúpiť od zmluvy bez sankcií. Ak by tam nebolo to právo ukončiť to bez sankcií, potom by to bolo v rozpore so zákonom.

Vôbec sa nemusíte cítiť zviazaná, sú aj iní poskytovatelia služieb. V súčasnej dobe je viac používateľov mobilného internetu ako pevného.

Trápi vás "Zmena služby UPC" a chcete pomôcť?

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:



Podotázka: Zmena služby UPC (Občianske právo)

Dobrý deň, potrebovala by som poradiť ohľadne služieb UPC. Mám UPC TV a internet. Problém nastal, keď som sa presťahovala na miesto, kde nemajú pokrytie. Ak by som chcela zrušiť služby, musím zaplatiť zmluvnú pokutu. Môžu to vyžadovať, keď problém nastal z ich strany? Nemajú predsa pokrytie na tomto mieste. Ďakujem za odpoveď.

Odpoveď: Zmena služby UPC

(odpoveď odoslaná: 18.11.2016)

Dobrý deň,

pre zodpovedanie otázky by bolo dobré najskôr vidieť ich obchodné podmienky a samotnú zmluvu. S tým, že je to chyba na ich strane ale máte v podstate pravdu. Ide o problém, ktorý ste nespôsobili Vy. Skúste sa s nimi dohodnúť na nejakom spravodlivom vyriešení situácie, nakoľko z Vašej strany ide o objektívny dôvod. 


4,9 (4 969)
Všetky recenzie

V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:


Trápi vás "Zmena služby UPC" a chcete pomôcť?



Príbuzné otázky v PRÁVNICKEJ PORADNI:



najpravo.sk | epravo.sk | pravnelisty.sk
4,9 (4.969)
Všetky recenzie
Chatbot
Dobrý deň,
volám sa Lexana a som virtuálna asistentka. Nižšie vyberte, s čím chcete pomôcť.