Máte
otázku?

Je reklamáciou aj preberací protokol?


Online právna poradňa
Oblasť práva: Občianske právo, Bratislava

Otázka: Je reklamáciou aj preberací protokol?

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, či ako spotrebiteľ mám rovnaké práva pri reklamácii aj pri spísaní závad v preberacom protokole, alebo je potrebné na závady podať samostatnú reklamáciu? Spýtajú sa na to, lebo pri inštalácii kuchyne sa vyskytli závady, ktoré sa zapisovali do preberacieho protokolu. Mám teraz poslať samostatnú reklamáciu alebo je dostatočné, že pracovník zapísal tie závady do preberacieho protokolu? Vopred vám ďakujem za odpoveď.

Odpoveď: Je reklamáciou aj preberací protokol?

Dobrý deň, bežne sa postupuje pri takýchto vadách tak, že sa pri prevzatí diela všetky viditeľné vady zapíšu do preberacieho protokolu a následne zhotoviteľ určí lehotu v rámci ktorej ich odstráni. Ak sú vady dostatočne v preberacom protokole popísané podľa môjho právneho názoru je možné takéto "oznámenie" považovať za reklamáciu. Otázny je však ďalší postup zhotoviteľa. T.j. či Vás upovedomil v akej a akým spôsobom odstráni tieto vady. Ak boli vady iba zapísané v protokole, ale neuviedol Vám kedy a ako ich odstráni odporúčam Vám skontaktovať ho znovu, pripomenúť mu vady a požiadať ho vyjadrenie sa akým spôsobom a v akej lehote Vám tieto vady odstráni. Tým sa zvýši Vaša právna istota pri reklamácii vád.

Trápi vás "Je reklamáciou aj preberací protokol?" a chcete pomôcť?

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Vyhľadajte ju:




V prípade doplňujúcej otázky vyplňte formulár nižšie:


Trápi vás "Je reklamáciou aj preberací protokol?" a chcete pomôcť?



Príbuzné otázky v PRÁVNICKEJ PORADNI:



najpravo.sk | epravo.sk | pravnelisty.sk
4,9 (4.969)
Všetky recenzie
Chatbot
Dobrý deň,
volám sa Lexana a som virtuálna asistentka. Nižšie vyberte, s čím chcete pomôcť.